Posiadam i jestem z niego zadowolony, nie zrywa połączeń dobrze się sprawuje.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 13 pozycji dodanych przez ka.linux (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
Napisano przez ka.linux w 12.04.2015 16:51 w Prośby o Klasę/Perk
Napisano przez ka.linux w 27.03.2015 18:51 w Pluginy
Poprawione, paradiso dzięki za uwagę
#include <amxmodx> #include <dhudmessage> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "VIP za zabojstwo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ka.linux" new cvar_szansa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) cvar_szansa = register_cvar("vip_szansa", "1"); // 1 = 1/1 (100%) na zdobycie RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1); } public Zabojstwo(id, attacker) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { if(random_num(1, get_pcvar_num(cvar_szansa))) { set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E); set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5); show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!"); } } return HAM_IGNORED; }
Napisano przez ka.linux w 22.03.2015 08:22 w Pluginy
Trzymaj tak, próbuj na zapis w users.ini
#include <amxmodx> #include <dhudmessage> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "VIP za zabojstwo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ka.linux" new cvar_szansa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) cvar_procent = register_cvar("vip_szansa", "1"); // 1 = 1/1 (100%) na zdobycie RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1); } public Zabojstwo(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { if(random_num(1, get_pcvar_num(cvar_szansa)) { set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E) set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5); show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!"); } } return HAM_IGNORED; }
Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:08 w Pytania
Dodajesz np tak (w evencie odrodzenia gracza)
if(exp_gracza[id]<5) // exp_gracza czyli zamiast tego dodajesz zmienna z GunXPMod, a 5 to liczba ile exp'a musi mieć { MenuBroni(id) // podajesz public z menu tych broni }
cała filozofia; ]
a jeśli masz
// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:04 w Problemy
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i | 201^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:00 w Pluginy
Trzymaj poprawnie, dodałem również cvar.
#include <amxmodx> #include <dhudmessage> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "VIP za zabojstwo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ka.linux" new cvar_procent; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) cvar_procent = register_cvar("vip_procent", "100"); // 100 = 1/1 zdobycie (100%) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1); } public Zabojstwo(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { if(random(100) <= get_pcvar_num(cvar_procent)) { set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E) server_cmd("amx_reloadadmins") set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5); show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!"); } } return HAM_IGNORED; }
Napisano przez ka.linux w 17.03.2015 14:52 w Pytania
Proszę gracz może tylko raz użyć i tylko na jednej klasie.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <nvault> #pragma semicolon 1 #define MAX 32 new name[ MAX + 1 ][ MAX ], plik_vault, vaultkey[ 64 ], vaultdata[ 256 ]; new bool:wziol_exp[ MAX + 1 ]; public plugin_init( ) { register_plugin( "Darmowy EXP", "1.0", "ka.linux" ); plik_vault = nvault_open( "maexp" ); register_clcmd("say /free","DajEXP"); } public plugin_end( ) nvault_close( plik_vault ); public client_putinserver( id ) { wziol_exp[ id ] = false; name[ id ] = ""; if( is_user_connected( id ) ){ get_user_name( id , name[ id ], 31 ); wczytaj_exp( id ); } } public DajEXP(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!wziol_exp[ id ]) { cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000); client_print(id,3,"Dostales 1000 XP!"); wziol_exp[ id ] = true; } else client_print(id,3,"Wykorzystales darmowy EXP lub juz go nie potrzebujesz"); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect( id ) { zapisz_exp( id ); wziol_exp[ id ] = false; name[ id ] = ""; } public wczytaj_exp( id ) { format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] ); format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1,"%d",wziol_exp[ id ] ); nvault_get( plik_vault, vaultkey, vaultdata, sizeof vaultdata - 1 ); new wartosc[ 6 ]; parse( vaultdata,wartosc, 5 ); if( str_to_num( wartosc ) ) wziol_exp[ id ] = true; } public zapisz_exp( id ){ if( wziol_exp[ id ] ){ format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] ) ; format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1, "1" ); nvault_set( plik_vault, vaultkey, vaultdata ); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano przez ka.linux w 17.02.2015 21:11 w Problemy
Jeśli nie chcesz by statystyki klasy występowały w statystykach to:
Silnik cod znajdz
public PrzydzielPunkty(id)
i zamień po prostu format'y na to:
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \y%i \r(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", inteligencja_gracza[id]+bonusowa_inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \y%i \r(Zwieksza zdrowie)", zdrowie_gracza[id]+bonusowe_zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \y%i \r(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \y%i \r(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]+bonusowa_kondycja_gracza[id]);
I możesz dodać w klasie ile ci sie podoba, a w statystykach i tak nie będą pokazane te z klasy tylko (dodane + perki // z klasy (bonusowe) nie podstawa)