Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika melon

Odnotowano 8 pozycji dodanych przez melon (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#517321 Problem z wchodzeniem na serwer

Napisano przez melon w 19.02.2013 18:33 w Problemy

Taki błąd po zainstalowaniu CS 1.6 v32 New Era by Łukasz:
Dołączona grafika

Moje biblioteki:
Dołączona grafika



#517060 Problem z wchodzeniem na serwer

Napisano przez melon w 19.02.2013 09:11 w Problemy

Witajcie. Mam taką sprawę.. Otóż, ostatnio postawiłem serwer, Cod Mod 4001lvl. Gdy jestem na kompie i chce wbić na NS to mi wyłącza CS, a gdy jestem na laptopie to serwer normalnie działa. Jednemu z moich kolegów też serwer wchodzi, ale pozostałym czterem w ogóle.
O co może chodzić? Coś z serwerem? Miał błąd z amxbans, bo nie dopisałem ''debug'', a teraz?
Oto logi:
Enabling debug mode
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Installing breakpad exception handler for appid(10)/version(5787)
scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/SAVE
scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/./valve/SAVE
scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 11:30:00 Aug 28 2012 (5787)
STEAM Auth Server
Server IP address 31.186.84.46:27056

   Metamod version 1.19p32 Copyright © 2001-2006 Will Day
	 Patch: Metamod-P (mm-p) v32 Copyright © 2004-2007 Jussi Kivilinna
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.

Version 0.9.179 Linux
[DPROTO]:  Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]:  LoggingMode = 2
[DPROTO]:  Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.

   AMX Mod X version 1.8.1.3746 Copyright © 2004-2006 AMX Mod X Development Team
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/SAVE
scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/./valve/SAVE
scandir failed:/home/userdata/S48062U/cstrike16350_48062/cstrike16350/./platform/SAVE
L 02/18/2013 - 21:52:07: -------- Mapchange to de_dust2 --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 63
L 02/18/2013 - 21:52:07: [AMXX] Plugin file open error (plugin "amxbans_main")
L 02/18/2013 - 21:52:07: [AMXX] Plugin file open error (plugin "afkkisss.amxx")
L 02/18/2013 - 21:52:07: [mapchooser4.amxx] Found 25 maps in maps folder
Executing AMX Mod X Configuration File
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
[PTB] Ptb.cfg is being executed
PTB: (limitjoin) WTJ prevention is ON.
PTB: (limitafter) Team limiting starts after 0 round(s).
PTB: (limitmin) Team limiting needs at least 0 player(s).
PTB: (maxsize) Maximum team size is 11 player(s).
PTB: (maxdiff) Maximum team size difference is 2.
PTB: (autorounds) First 3 rounds no free team choice.
PTB: (wtjauto) Auto-joining WTJ after 3 tr(y/ies).
PTB: (wtjauto) Auto-kicking WTJ after 5 tr(y/ies).
PTB: (kick) WTJ kicking is OFF.
PTB: (savewtj) Saving to wtj.log is OFF.
PTB: (switch) Team switching is ON.
PTB: (switchafter) Switching starts after 3 round(s).
PTB: (switchmin) Switching needs at least 5 player(s).
PTB: (switchfreq) Switch occurs every 1 round(s) at maximum.
PTB: (playerfreq) Individual players are switched every 7 round(s) at maximum.
PTB: (forceswitch) Forcing switch after 0 unsuccessful switch(es).
PTB: (deadonly) Switching dead only is OFF.
PTB: (tellwtj) Telling about WTJ tries is OFF.
PTB: (announce) Announcements are OFF.
PTB: (sayok) "OK" announcements are OFF.
PTB: (typesay) typesay usage is OFF.
PTB: (maxstreak) Maximum accepted win streak is 3.
PTB: (maxscore) Maximum accepted team score difference is 2.
PTB: (minrating) Minimum critical strength rating is 1.49.
PTB: (maxrating) Maximum critical strength rating is 2.00.
PTB: (superrating) Super critical strength rating is 3.00.
PTB: (maxincidents) Maximum incidents before internal player score scale down is 50.
PTB: (scaledown) Integer scale down factor for player scores is 2.
Executing Galileo ( GAL ) Configuration File
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
[AMXBans] Loaded 1 admin from database
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.
MasterRequestRestart
Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
Menu item 19 added to Menus Front-End: "AMXBans: Screens" from plugin "AMXBans: Screens"
L 02/18/2013 - 21:52:14: [mapchooser4.amxx] xvars for mapchooser 4 setuped.
L 02/18/2013 - 21:52:36: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 1
L 02/18/2013 - 21:52:36: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 1 | Name:
L 02/18/2013 - 21:52:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2
L 02/18/2013 - 21:52:37: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2 | Name:
Dropped HeszeK from server
Reason:  Client sent 'drop'
31.128.25.28:27005:reconnect
L 02/18/2013 - 21:52:38: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 1
L 02/18/2013 - 21:52:38: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 1 | Name:
Warning:  Unable to open sound/sound/misc/bomba.wav for transfer
Dropped GreenArT from server
Reason:  Client sent 'drop'
31.128.25.28:33141:reconnect
L 02/18/2013 - 21:52:46: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2
L 02/18/2013 - 21:52:46: [amxbans_core.amxx] [AMXBANS] Index: 2 | Name:
Warning:  Unable to open sound/sound/misc/bomba.wav for transfer



#516328 Call of Duty [COD] by Mentos

Napisano przez melon w 17.02.2013 09:45 w Gotowe paczki AMXX

Ja mam jeszcze takie pytanie..
bo pozmieniałem sobie wysokości wszystkiego.. monet, questów i wszystko to z klasą, forum, lvl itd do góry. I teraz mam elegancko, tylko jeszcze mam pytanko jak zmienić domyślny kolor questów?
Dołączona grafika

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}

Tu zmieniłem na czerwony:
public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}


 if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}


To nie wiem do czego (chyba kolor wybrany w menu do zarzadzania HUD, ale chce domyslny czerwony):

new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y

new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]

for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;

HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];


_________________________________________________________________
Rozwiązałem.
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}

zamieniłem na:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{255, 0, 0}, // ten pierwszy kolor odpowiada za domyślny (mimo kolejności red/green/blue kolory HEX są w nieprawidłowej kolejności, tu zmieniłem i działa mi już)
{0, 255, 0},
{0, 0, 255}
}



#516217 Zmiana domyślnego koloru questów

Napisano przez melon w 16.02.2013 21:36 w Pytania dotyczące pluginów

Jedno pytanie:
Dołączona grafika

Jak domyślny kolor na czerwony zmienić?

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Green, red, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}


public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}


   	 if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}


To nie wiem do czego:
 new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y

new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]

for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;

HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];



#516206 [ROZWIĄZANE] HUD wyżej - pomocy

Napisano przez melon w 16.02.2013 21:10 w Pytania dotyczące pluginów

0,15 mam godzine pod radarem. Daje 0,19 i próbuję. ;)


Yeah.
Idealnie. :D
Godzina 0.16, tamto 0.19 i jest w sam raz. Teraz questy muszę podnieść, bo za dużo obniżyłem i monety zmienić.



#516200 [ROZWIĄZANE] HUD wyżej - pomocy

Napisano przez melon w 16.02.2013 21:07 w Pytania dotyczące pluginów

Dzięki.



#516189 [ROZWIĄZANE] HUD wyżej - pomocy

Napisano przez melon w 16.02.2013 20:59 w Pytania dotyczące pluginów

Hej, piszę w sprawie podniesienia wyżej tego wszystkiego od "Forum" w górę o ok. jedną linijkę..
Dołączona grafika


Kod sma na to:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);


Jak to zmienić?



#514960 Call of Duty [COD] by Mentos

Napisano przez melon w 14.02.2013 14:27 w Gotowe paczki AMXX

Hm.
Byłoby elegancko, gdybym miał cvary wszystkie.
Np za wygraną rundę.
Jest 1000 expa, a cod jest 4001lvl.
Chce zrobić 201lvl i dalej jest 1000 bo nie mam cvarów.
Są tylko do eog eog_killxp i eog_winxp
a cod_killxp
i cod_winxp juz nie masz w amxx.cfg

____________
Dobra, znalazłem, są.
Ale jak zmienie cod_winxp to i tak za wygrana runde jest 1000 exp.
_________________________________________________
Rozwiązane.
Edytowałem w codmod.cfg