Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Svizz's Content

There have been 15 items by Svizz (Search limited from 05.06.2023)


Sort by                Order  

#415234 Pluginy na serwer Only Dust2]

Posted by Svizz on 28.05.2012 07:12 in Szukam pluginu

http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/

Tutaj masz plugin, żeby mapa się nie zmieniała, tylko restartowała i zamieniała drużyny.



#414966 kompilacia sma.

Posted by Svizz on 27.05.2012 12:43 in Multilingual

Jeśli nie jesteś z polski, to na przyszłość - nie korzystaj z google translate.



#414702 CodMod plugin /Zamien /Wymien /Oddaj perk

Posted by Svizz on 26.05.2012 20:14 in Szukam pluginu

http://amxx.pl/topic...ymiana-perkami/

Proszę bardzo, linki są w załącznikach, więc nie wygasną :)



#257216 Nemesis vs Human

Posted by Svizz on 09.06.2011 16:58 in Pluginy

Nie tak ciężko. Miałem to jako zlecenia płatne - przepraszam za to, ale nie mam dostępu do kompa, piszę z komórki. Jeszcze raz przepraszam...



#256959 Klasy -Samodzielne tworzenie

Posted by Svizz on 08.06.2011 15:51 in Pytania

Niekoniecznie trzeba tu używać switch, bo tak jak napisałem - są tu dwie klasy. Przy większej ilości można to zrobić tak:


Umiesz czytać? Rozumowanie jak u wielbłąda...



#256886 Klasy -Samodzielne tworzenie

Posted by Svizz on 08.06.2011 07:11 in Pytania

// etc, można to zrobić optymalniej


Niekoniecznie trzeba tu używać switch, bo tak jak napisałem - są tu dwie klasy. Przy większej ilości można to zrobić tak:
   set_user_footsteps(id, 1)
   set_user_gravity(id, 1.0)               //  ustawia standardowe wartosci wszystkim na poczatek
   strip_user_weapons(id)                                     
   set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) // pelna widocznosc

   switch(klasa_gracza[id])
   {
      case DzikiSnajper:
      {
      give_item(id, "weapon_awp") // daje graczowi AWP, we wczesniejszym poscie sie pomylilem bo podalem nazwe CSW_*
      give_item(id, "weapon_deagle")
      set_user_gravity(id, 1.2) // snajper ciężki to i gravity wysoka
      }
      case Tajniak:
      {
      give_item(id, "weapon_tmp")
      give_item(id, "weapon_p90") // daje mu ten cichy i slaby pistolecik
      set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50) // malo widzialny (50 z 255)
      }
   }

// itd. dalej klasy



#256787 Klasy -Samodzielne tworzenie

Posted by Svizz on 07.06.2011 19:08 in Pytania

Zrób tablicę
klasa_gracza[33]
Później daj menu i co gracz wybierze, to np.:
klasa_gracza[id] = TWOJA_KLASA
Następnie w plugin_init zarejestruj event'a z hamsanwich:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn")
następnie w HamSpawn(id):
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
   // co dostaje ta klasa na poczatku rundy, np:
   set_user_footsteps(id, 0) // klasa ma ciche chodzenie
   set_user_health(id, 150) // ustawia hp gracza na 150
}
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA2)
{
   set_user_footsteps(id, 1) // klasa ma odglos chodzenia, zeby nie bugowac
   give_item(id, "weapon_m4a1") // klasa dostaje M4A1
}
// etc, można to zrobić optymalniej, ze na poczatku ustawia wszystkim standardowe wartosci speed, footsteps, etc., a dopiero pozniej w zaleznosci od klasy, ale na 2 klasy wystarczy tak ;p



#256337 Paczka po zmarłym, Edycja kit_on_body

Posted by Svizz on 06.06.2011 11:27 in Problemy

Przecinki w:
#define medkit_minsz Float:{ -10.000000 0.000000 -10.000000 } // from hl model viewer
#define medkit_maxsz Float:{ 10.000000 20.250000 10.000000 } // from hl model viewer
same się postawią, co nie? :blink:

Attached Files




#255619 Sposób na FileSystem_Steam.dll

Posted by Svizz on 03.06.2011 18:32 in Artykuły i Instrukcje

No przecież dokładnie to ci pisałem...



#255031 Generate Exp Table V7

Posted by Svizz on 01.06.2011 16:34 in Pytania

Jak już masz tą tabelę, otwierasz plik QTM_CodMod.sma i znajdujesz coś takiego (powinno być tak około 120-150 linijki):
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515, i ciąg dalszy itp. itd.};
Podmieniasz to na swoją tabelę wygenerowaną w tym programie i kompilujesz. Możesz kompilować tutaj na stronie amxx.pl, lub lokalnie: Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X. Następnie podmieniasz poprostu otrzymany plik QTM_CodMod.amxx przez FTP. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem.



#255022 Standardowe mapy

Posted by Svizz on 01.06.2011 16:25 in Pytania

Tak, chyba na wszystkich. Problem jest z tymi niestandardowymi mapami, te można edytować za pomocą Map Spawns Editor.



#254755 Konfiguracja Serwera

Posted by Svizz on 31.05.2011 18:45 in Ogólne

Tworzysz w addons/amxmodx/data/lang plik o nazwie regulamin w formacie .txt i tam wpisujesz co ma się pojawić po wpisaniu /regulamin w grze (możesz używać html, nawet wskazane, aby ładnie wyglądało). Analogicznie, tak samo z drugim plikiem (tylko, że teraz będzie się nazywać kupslota) i będzie się go włączało komendą /kupslota.

Jasne?



#254582 Synchronizacja pionowa

Posted by Svizz on 31.05.2011 05:31 in Problemy

Ja mam wyłączonego sync'a do gry na deathrunach z autobh i nic podobnego mi się nie stało. Tak, jak wyżej - ściągnij sterowniki najnowsze.



#254472 Synchronizacja pionowa

Posted by Svizz on 30.05.2011 18:32 in Problemy

Masz kartę Nvidia czy AMD?



#254353 Pisanie pluginow

Posted by Svizz on 30.05.2011 13:09 in Pytania

Indeksów od 1 do 32 się prawie nigdy nie używa,bo właśnie nie wiadomo, który to gracz

Używaj np. tak:
public Ham_Spawn(id)
{
   if(is_user_alive(id))
   {
   client_print(id, print_chat, "Wlasnie sie odrodziles!") // wiadomosc wysylana do gracza, ktory sie odrodzil (id)
   client_print(0, print_chat, "Ktos wlasnie sie odrodzil!")  // wiadomosc wysylana do wszystkich (w tym takze do id)
   }
}




Sign In