- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Svizz's Content
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Svizz's Content
There have been 15 items by Svizz (Search limited from 05.06.2023)
#415234 Pluginy na serwer Only Dust2]
Posted by Svizz on 28.05.2012 07:12 in Szukam pluginu
http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/
Tutaj masz plugin, żeby mapa się nie zmieniała, tylko restartowała i zamieniała drużyny.
Tutaj masz plugin, żeby mapa się nie zmieniała, tylko restartowała i zamieniała drużyny.
#414966 kompilacia sma.
Posted by Svizz on 27.05.2012 12:43 in Multilingual
Jeśli nie jesteś z polski, to na przyszłość - nie korzystaj z google translate.
#414702 CodMod plugin /Zamien /Wymien /Oddaj perk
Posted by Svizz on 26.05.2012 20:14 in Szukam pluginu
#256886 Klasy -Samodzielne tworzenie
Posted by Svizz on 08.06.2011 07:11 in Pytania
// etc, można to zrobić optymalniej
Niekoniecznie trzeba tu używać switch, bo tak jak napisałem - są tu dwie klasy. Przy większej ilości można to zrobić tak:
set_user_footsteps(id, 1) set_user_gravity(id, 1.0) // ustawia standardowe wartosci wszystkim na poczatek strip_user_weapons(id) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) // pelna widocznosc switch(klasa_gracza[id]) { case DzikiSnajper: { give_item(id, "weapon_awp") // daje graczowi AWP, we wczesniejszym poscie sie pomylilem bo podalem nazwe CSW_* give_item(id, "weapon_deagle") set_user_gravity(id, 1.2) // snajper ciężki to i gravity wysoka } case Tajniak: { give_item(id, "weapon_tmp") give_item(id, "weapon_p90") // daje mu ten cichy i slaby pistolecik set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50) // malo widzialny (50 z 255) } } // itd. dalej klasy
#256787 Klasy -Samodzielne tworzenie
Posted by Svizz on 07.06.2011 19:08 in Pytania
Zrób tablicę
klasa_gracza[33]Później daj menu i co gracz wybierze, to np.:
klasa_gracza[id] = TWOJA_KLASANastępnie w plugin_init zarejestruj event'a z hamsanwich:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn")następnie w HamSpawn(id):
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA) { // co dostaje ta klasa na poczatku rundy, np: set_user_footsteps(id, 0) // klasa ma ciche chodzenie set_user_health(id, 150) // ustawia hp gracza na 150 } if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA2) { set_user_footsteps(id, 1) // klasa ma odglos chodzenia, zeby nie bugowac give_item(id, "weapon_m4a1") // klasa dostaje M4A1 } // etc, można to zrobić optymalniej, ze na poczatku ustawia wszystkim standardowe wartosci speed, footsteps, etc., a dopiero pozniej w zaleznosci od klasy, ale na 2 klasy wystarczy tak ;p
#256337 Paczka po zmarłym, Edycja kit_on_body
Posted by Svizz on 06.06.2011 11:27 in Problemy
Przecinki w:
#define medkit_minsz Float:{ -10.000000 0.000000 -10.000000 } // from hl model viewer #define medkit_maxsz Float:{ 10.000000 20.250000 10.000000 } // from hl model viewersame się postawią, co nie?
Attached Files
-
kit_on_body.sma 3.32KB
51 downloads
kit_on_body.amxx -
kit_on_body.amxx 6.21KB
8 downloads
#255619 Sposób na FileSystem_Steam.dll
Posted by Svizz on 03.06.2011 18:32 in Artykuły i Instrukcje
No przecież dokładnie to ci pisałem...
#255031 Generate Exp Table V7
Posted by Svizz on 01.06.2011 16:34 in Pytania
Jak już masz tą tabelę, otwierasz plik QTM_CodMod.sma i znajdujesz coś takiego (powinno być tak około 120-150 linijki):
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515, i ciąg dalszy itp. itd.};Podmieniasz to na swoją tabelę wygenerowaną w tym programie i kompilujesz. Możesz kompilować tutaj na stronie amxx.pl, lub lokalnie: Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X. Następnie podmieniasz poprostu otrzymany plik QTM_CodMod.amxx przez FTP. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem.
#254755 Konfiguracja Serwera
Posted by Svizz on 31.05.2011 18:45 in Ogólne
Tworzysz w addons/amxmodx/data/lang plik o nazwie regulamin w formacie .txt i tam wpisujesz co ma się pojawić po wpisaniu /regulamin w grze (możesz używać html, nawet wskazane, aby ładnie wyglądało). Analogicznie, tak samo z drugim plikiem (tylko, że teraz będzie się nazywać kupslota) i będzie się go włączało komendą /kupslota.
Jasne?
Jasne?
#254353 Pisanie pluginow
Posted by Svizz on 30.05.2011 13:09 in Pytania
Indeksów od 1 do 32 się prawie nigdy nie używa,bo właśnie nie wiadomo, który to gracz
Używaj np. tak:
Używaj np. tak:
public Ham_Spawn(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Wlasnie sie odrodziles!") // wiadomosc wysylana do gracza, ktory sie odrodzil (id) client_print(0, print_chat, "Ktos wlasnie sie odrodzil!") // wiadomosc wysylana do wszystkich (w tym takze do id) } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Svizz's Content
- Regulamin