Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika A może sma?
Odnotowano 45 pozycji dodanych przez A może sma? (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 01.07.2023 )
#503168 Zmiana ilości pkt za lvl a reset ich.
Napisano przez
A może sma?
w 18.01.2013 20:00
w
Pytania
Np. w PrzydzielPunkty() można dać warunek, który gdy punkty_gracza[id] < 0 wykona reset punktów
#497946 Szukanie/identyfikacja pluginu
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 18:27
w
Pytania
Załóżmy taką sytuację. Są dwa pluginy. X i Y.
W pluginie Y parametry, które go jednoznacznie identyfikują (nazwa, autor) są losowe. Dziwne, nie? ;D Ogólnie podstawowa funkcjonalność pluginu jest zawsze taka sama.
I teraz jest sobie plugin X. Czy po ogólnym zachowaniu pluginu Y można go w jakiś sposób zidentyfikować pluginem Z?
Można to w jakiś sposób rozwiązać, czy ta sytuacja jest to niemożliwe, by znaleźć plugin "po omacku"?
W zasadzie to najprostszym rozwiązaniem byłoby oznaczenie w jakiś sposób pluginy Y. Lecz tu pojawia się możliwość, że to zaznaczenie zostanie usunięte.
Tak, wiem, że jest to co chcę osiągnąć jest bezsensu ;D
#453163 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 29.08.2012 16:29
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![xD](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/haha.gif)
#469217 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 18.10.2012 22:14
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#460149 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 21.09.2012 23:23
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#472671 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 29.10.2012 19:37
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
AMXX ładuje wszystkie pluginy które są w pliku, które zawierają człon plugins. Jednak robie to w kolejności alfabetycznej, czyli najpierw załaduje plugins.ini, później plugins-a.ini, a na końcu plugins-z.ini czy coś na ten styl
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
#554862 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 13.07.2013 00:32
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany.
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
#545326 System Monet
Napisano przez
A może sma?
w 25.05.2013 16:45
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Szczerze? Nie wiem. Jak Ci to przeszkadza to usuń sobie te dwie linijki - to zapewne pozostałość po modyfikacji kodu
#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 00:22
w
Gotowe funkcje
![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#497961 read_args - do czego i jak używać ?
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 18:48
w
Pytania
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
Plugin nie będzie działał.
#456677 Przerobienie pomógł php by przemo
Napisano przez
A może sma?
w 08.09.2012 23:00
w
Zlecenia płatne
#453398 Prośba o klase Chemik
Napisano przez
A może sma?
w 30.08.2012 00:20
w
Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
W sumie dziwne, że "aż" kilka serwerów ją ma, bo tą klasę "przekazałem" może 3 osobom
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.png)
#521005 Program do tworzenia Silnika cod stary.
Napisano przez
A może sma?
w 02.03.2013 17:16
w
Pytania
#538523 program do pisania na telefon
Napisano przez
A może sma?
w 28.04.2013 22:19
w
OFF Topic
#498274 Plugin nadający danej osobie rangę CZITER
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 15:42
w
Szukam pluginu
#497787 Plugin amxmod_compat
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 13:23
w
Pytania dotyczące pluginów
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
#517144 Parachute+
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 14:56
w
Pluginy AMXX
#517043 Parachute+
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 04:22
w
Pluginy AMXX
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
![opis](https://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
Ten plugin to przerobiona wersja tego: http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
Czym się różnią oba pluginy? Ano w mojej modyfikacji spadochronu używa się ciut inaczej - komendą +parachute. Może się to komuś przyda ;F
Nie powinien powodować żadnych errorów.
Oczywiście gracz musi ją sobie sam zbindować.
![komendy](https://amxx.pl/foty/grafikap/komendy.png)
+parachute - otwiera spadochron
![cvary](https://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
parachute_fallspeed "100" - odpowiada za szybkość lotu
parachute_death "1" - odpowiada za efekt opadania na ziemię spadochronu po wylądowaniu (1 - efekt włączony/0 - spadochron znika od razu po kontakcie z podłożem)
![instalacja](https://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
Nie jest to nic szczególnie trudnego:
kopiujemy parachute.mdl do katalogu cstrike/models
kopiujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
dopisujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
![wymagane moduly](https://amxx.pl/foty/grafikap/wymaganemoduly.png)
- AMXX
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.png)
- Mózg
- Engine
- Fakemeta
![download](https://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
Plugin:
- wersja 1.0
![Załączony plik](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/sma.gif)
![](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
Model:
![Załączony plik](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/zip.gif)
#497678 Paczka Perków by NothiNg
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 04:22
w
Nowości
![;>](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/sweatdrop.gif)
#517453 Opinie o MintsHost oraz kilka pytań
Napisano przez
A może sma?
w 20.02.2013 04:23
w
Opinie
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
#431601 Nowe awanse wpisywane w klasie
Napisano przez
A może sma?
w 13.07.2012 14:56
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
nie rozważyłeś jednej kwestii...
żeby móc wybrać tą klasę musisz wykonać 2 rzeczy
1. wybrać klasę która takowy lvl ma
2. wybrać tą klasę
Dla mnie to jest niedopuszczalne
W zasadzie można to obejść. Jak? Ano w zasadzie, to czysty CoD daje nam takie rozwiązanie, a w zasadzie to pokazuje w jaki sposób można pobrać level gracza na danej klasie, niekoniecznie ją wybierajac. Wystarczy delikatna zamiana natywu/dorobienie nowego i lekka modyfikacja funkcji WczytajDane, tak aby dodać w niej 3. parametr, który jeśli by miał wartość true to funkcja zwracałaby tylko level.
#517045 NO STEAM = NO SUPPORT
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 04:38
w
Propozycje
Aktualnie to właśnie Valve Software pracuje nad tą grą, serwuje nam aktualizacje i tak dalej... Co to oznacza? Ano to, że okradasz Valve Software...
#536243 NewCodMod
Napisano przez
A może sma?
w 21.04.2013 22:04
w
Nowości
public eventDeathMsg( )
{
new iAttacker = read_data( 1 ), iThis = read_data( 2 ), bool: bHeadshot = bool: read_data( 3 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] != -1 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] -= ( bHeadshot ? 10 : 5 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] <= 0 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] = 0;
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iThis, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE )
DestroyForward( iForward );
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] = -1;
printInformation( iThis, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Twoj perk zostal zniszczony !", perkBuffer[ iiName ] );
}
}
if( iAttacker == iThis )
return;
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] == -1 )
{
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] = random( ArraySize( gaPerks ) );
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerkDurability ] = 100;
client_cmd( iAttacker, "echo %d | %d", ArraySize( gaPerks ), gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] );
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iAttacker, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_ENABLE )
DestroyForward( iForward );
printInformation( iAttacker, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Znalazles perk: %s !", perkBuffer[ iiName ] );
}
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ] == gPluginInfo[ plMaxLevel ] )
return;
if( bHeadshot )
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 65 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
else
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 45 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
gPlayerInfo[ iThis ][ piMenuBlocked ] = false;
checkPlayerLevel( iAttacker );
}
Klasy:
![Załączony plik](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/rar.gif)
Poprawiona funkcja + skompilowane klasy
#535881 NewCodMod
Napisano przez
A może sma?
w 20.04.2013 16:54
w
Nowości
Bugi/błędy:
- W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
- Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
- kill w konsoli powoduje otrzymanie perku
#530860 NewCodMod
Napisano przez
A może sma?
w 02.04.2013 22:26
w
Nowości
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
![^^](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/naughty.gif)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika A może sma?
- Regulamin