Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika iloJ<3kOBEZ

Odnotowano 6 pozycji dodanych przez iloJ<3kOBEZ (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 20.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#175596 kto zrobi do coda latwe itemy?

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 30.09.2010 09:35 w Pluginy

fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"
Problem z kompilacją



#175593 Flash Snitch mała przeróbka

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 30.09.2010 09:16 w Pluginy

Witam, mam pytanie czy mógłby mi ktoś przerobic plugin flash snitch tak aby po 3 oślepieniach gracza z własnego teamu stosował karę w postaci niemożliwości zakupu flasha do końca mapy?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define ID 3322

new msg_saytext
new g_flasher

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    msg_saytext = get_user_msgid("SayText")
    
    register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") 
    register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6") 
    
    register_forward(FM_SetModel, "SetModel") 
}


public SetModel(ent, model[]) 
{    
    if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")) 
    {    
        static owner
        owner = pev(ent, pev_owner)
        if(owner)         
        {
            set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
        }
    }
} 

public TEMPENTITY()
{    
    set_task(0.05, "reset_flasher") 
    return PLUGIN_CONTINUE
} 

public reset_flasher()
{ 
    g_flasher = 0
}

public get_flasher(id)
{ 
    g_flasher = (id - ID)
}

public ScreenFade(id) 
{    
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
        {
            static name[33], message[128]
            
            get_user_name(g_flasher, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
            print_that(id, message)            
            
            get_user_name(id, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Oslepiles ^x03%s", name)
            print_that(g_flasher, message)
        }
    }    
} 

stock print_that(id, text[])
{
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
    write_byte(id)
    write_string(text)
    message_end()
}



#166213 Serwer po wymianie sprzętu i problem

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 30.08.2010 18:52 w Problemy

lamanejvetsi please you read all post. your rate are out of order best, the same problem ist



#166156 Serwer po wymianie sprzętu i problem

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 30.08.2010 17:43 w Problemy

Portek trochę się nie zrozumieliśmy :)

fps_max to nie komenda na serwery hl1 ;)
Skoro na 1050 jest nadal przyśpieszenie ustaw 1150 albo 1500 i będzie okej

fps_max wiem ze nie ma żadnego wpływu, i pisałem wyżej że przy wartościach tysięcznych typu: 1050, 1150, 1500 ping nadal jest wysoki dopiero przy wartości dziesięczno-tysięcznych 10000 ping jest stabilny lecz serwer goni szybko, dopiero przy wrzuceniu extremalnego maxrate 35000 i minrate 7000 serwer, chodzi wmiare normalnie mówię wmiare z tego względu że idzie odczuć jeszcze efekt przyśpieszenia i choke skacze ku 70.

Dlaczego uważasz ze 32-bit serwerów HL1 nie da się przydzielić per rdzeń?

Steampowered troche na ten temat informacji udzielił i doświadczenia.



#166068 Serwer po wymianie sprzętu i problem

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 30.08.2010 15:06 w Problemy

Dzięki że chociaż ty trochę starasz się ruszyć ten temat ::)
Wiec tak, zużycie serwera wynosi 35 % zasobów maszyny, na tej maszynie stoi tylko jeden serwer hlds, więc nie sądzę i nie ma takiej możliwości aby hlds-a 32bitowe roznieść na rdzenie bo się nie da :)
powiem ci że po głebszych zabawach z konfiguracją ratów serwera i wstawieniu podobnych wartości do wartości z unixstromu i na podstawie ich wstawiłem wartości extremalne:


sys_ticrate 10000
sv_maxrate 35000
sv_minrate 10000
sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 20

Serwer wmiare chodzi i przyśpieszenia sa mniejsze zdecydowanie, na pewno nie ma tutaj winy cetralki TP gdyż ping jest stały taki, a na innej maszynie która korzysta z tych samych zasobów i znacznie mniejszych parametrach serwer sprawuje się bardzo dobrze i ping jest w granicach dla ludzi z sieci LAN od 8-20, spoza lan wiadome jak to wygląda..
Ustawiając ticrate 1050 nic się nie zmienia, a dając 10000 dobrze pisałem nie koniecznie ticrate to nie tylko max fps, ale też co innego.. :) Co myślisz o tym teraz :)?



#164936 Serwer po wymianie sprzętu i problem

Napisano przez iloJ<3kOBEZ w 28.08.2010 14:41 w Problemy

Witam jestem administratorem serwerów jednej z wielu sieci skupiających uwagę głównie na tłuczeniu w CS-a ;X
Dnia któregoś tam a było to koło 2 tygodni temu, wymieniłem w mojej maszynie kości ramu, dołożyłem 2x8GB ddr3 ECC oraz dyski twarde. I od czasu wymiany sprzętu serwer nękają wysokie pingi mówimy tutaj o pingach przykładowo dla ludzi z sieci Lan które podniosły się do 50-60 ms a wcześniej wynosiły pingi od 1-15ms MAX( mówimy o pingach w grze). Zastanawiam się co może być tego przyczyną, serwer uruchamiany jest z parametrami:

-nomaster -pingboost 3 +sys_ticrate 1000 -zone 8096 -tos - binary hlds_i686
zauważyłem ze przy uruchomieniu sys_ticrate 10000 serwer działa jak przed wymianą sprzętu ale z jednym ale, mianowicie wkur..zające przyspieszenie w grze mowa o reloadzie i rzucaniu HE itd.. W gwoli ścisłości dodam że serwer uruchamiałem wszelakimi kombinacjami typu pingboost 2 sys_ticrate różne wartośći. Początkowo myślałem ze chodzi o apdejt mojego hldsa i tak zrobiłem ale lipa dalej była.. jeżeli chodzi o metamoda używam wersji z literką "P" ( tej odchodzonej )Może coś pomoże w rozwikłaniu problemów ale.. po wymianie sprzętu i odpaleniu serwera pingi były również wysokie ale po apdejcie driverów w linuxie było elegancko i pingi jak dawniej lecz tylko przez 24H.

Moje pytanie czy macie jakies pomysły na rozwiązanie tego problemu? Nie sądzę żeby była tutaj wina ustawienia RAte, ale mogę się mylić..

PS. jeżeli chodzi o łącze to jest to wartość 120MB od TP które dochodzi do mojej firmy sprzedającej usługę dostępu do internetu, wiec nie mówimy tutaj o domowych hldsach.