amx_end
KobraPL
05.06.2009
amx_end
by Kobra
Opis pluginu:
Plugin zlicza ilość wygranych rund przez poszczególne team'y i zmienia mapę po wygraniu przez ktorąś 11-tu rund. Po 10-ciu wygranych rundach pojawia się vote złożony z 5-ciu losowych map z mapcycle.txt i wybierany jest nextmap (cvard amx_nextmap).
Konfiguracja:
amx_end_rounds - [opcjonalne] zmienia ilość wygranych rund, po których następuje zmiana mapy. 11-13 rund jest optymalnie.
Aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7
Uwagi:
* aby koniec mapy nie nastąpił z powodu "końca czasu", należy ustawić mp_roundtime na jakąś wysoką wartość
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini
Changelog:
v1.4b
*fix pamięci ostatnich map
*optymalizacja filtracji map granych
*małe bugfixy
v1.3
*dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
v1.2b
*najprawdopodobniej kolorki z v1.1 wywalaly serwa, wiec z nich zrezygnowalem - nie mam 100% pewnosci, stad "beta"
*kilka tweakow
*reset fix TX R3X @ amxx.pl!

v.1.1
*dodany vote po 10ciu wygranych rundach
*dodane kolorki
v1.0
*pierwsza wersja, konczy jedynie mape po 13 rundach.


Edited by KobraPL, 05.03.2010 11:11.
R3X
05.06.2009
w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?
register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2Game_will_restart_in" );Dodaj do plugin_init()
---
wydaje mi się, że chodzi oaby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.
a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0mp_timelimit
Plugin fajny.
KobraPL
05.06.2009
w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?
register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2Game_will_restart_in" );Dodaj do plugin_init()
Zaktualizowalem, dzięki


wydaje mi się, że chodzi oaby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.
a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0mp_timelimit
Calkowita racja, mp_timelimit, piatek rano...

mgr inż. Pavulon
05.06.2009
to zabezpiecz przed tym.Jednakze ustawienie na 0 nie jest chyba dobrym pomyslem, bo mapa bez graczy by sie nie zmienila na nastepna az do wejscia graczy (AFAIK rundy sie nie licza bez graczy)
na mapach de_ bez graczy masz:
Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "pkt+1") (T "pkt")a na mapach cs_ bez graczy masz:
Team "TERRORIST" triggered "Hostages_Not_Rescued" (CT "pkt") (T "pkt+1")na mapach as_ :
Team "TERRORIST" triggered "VIP_Not_Escaped" (CT "pkt") (T "pkt+1")a na innych, no cóż... pozostaje ci sprawdzać np czy runda nie trwa więcej niż mp_roundtime

R3X
05.06.2009
Widzę, że usunąłeś
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2Game_C")Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany

KobraPL
05.06.2009
Widzę, że usunąłeś
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2Game_C")Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany
Tx, dodane.
Malaga
17.06.2009
Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini
Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?
Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?
KobraPL
22.06.2009
Plugin korzysta z mapcycle.txt, ktore jest wczytywane na starcie. Co Ci wypisuje w logach AMX'a? Dosyc duzo informacji tam wypluwa, wiec to powinno pomoc.Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini
Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?
Mam pytanie jak wylaczyc vite w tym plugu?
Znajdz ten kawalek kodu
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund run_vote() }i zakomentuj run_vote(), czyli
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund // run_vote() }
add_pl
02.08.2009
Co zmienic ,aby mapy byly pobierane z maps.ini ,a nie jak jest teraz z mapcycle.txt?
KobraPL
18.08.2009
Procedurka odpowiedzialna za wczytywanie map, to read_maps() i w niej masz linijkę:
Zamień tą linijkę na
format(rsFile, 128 ,"mapcycle.txt", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/oczywiście komentarz // jest błędny

format(rsFile, 128 ,"addons/amxmodx/configs/maps.ini", rsFile)
obi
18.08.2009
dasz rade zrobic, zeby 5 ostatnich map bylo dodawanych do bazydanych lub innego [vault?] i nie bylo powtarzanych prezz nastepne vote? bo ciagle na moim serwezre jest grane tylko dust2 > aztec > train > nuke > dust2 > aztec itd ;d
a i jeszcze, jak zrobic zeby od godziny 2 w nocy czytalo dany plik mapcycle, a od 8 rano znowu ten normalny mapcycle.txt ? chce zrobic mapcycle dzienny i nocny.
a i jeszcze, jak zrobic zeby od godziny 2 w nocy czytalo dany plik mapcycle, a od 8 rano znowu ten normalny mapcycle.txt ? chce zrobic mapcycle dzienny i nocny.
KobraPL
02.09.2009
Właśnie wczoraj zmieniałem to na potrzeby GameManiak LeDsplej [TP].
v1.3
* dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini
* aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
v1.3
* dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini
* aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7
Change
05.11.2009
Już to ktoś wcześniej pisał
Może jakiś mod poprawić w 1 poście, żeby nie było problemów?

Vandal
06.11.2009
mam Pytanie czy da się wyłączyć opcje zeby nie pisało jaka drużyna wygrywa ?
Szczurek
19.12.2009
Witam, mam problem taki że votuje mi po 10 rundach ale po 13 nie zmienia mapki, wie ktoś może dlaczego?? ;/