Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 138262283532532 dodana przez M4RV1N, 24.10.2013 14:53
Typ:


Sklep
138262283532532
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
#pragma tabsize 0
 
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MaRviN", "1.0", "MaRviN");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Menu_Wybor");
 
}	
 
public Menu_Wybor(id) 
{
   new MenuWybor=menu_create("Czym chcesz zaplacic ?", "CzymZaplace")
 
   menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rDolarami", "1")
   menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rMonetami", "2")
 
   menu_display(id, MenuWybor, 0)
   return PLUGIN_HANDLED
}
 
public CzymZaplace(id, menu, item) {
	switch(item) {
	case 0:{
			register_clcmd("Sklep_dolary", "Sklep_dolary")
		}
	case 1:{
			register_clcmd("Sklep_monety", "Sklep_monety")
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
 
public Sklep_dolary(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\ySklep \r[Dolary]");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepd_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8000 Dolarow");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r12000 Dolarow");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000 Dolarow");//3
	menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//4
	menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//5
	menu_display(id, menu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
 
}
 
public Sklep_monety(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "^n\ySklep \r[Monety]");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepm_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8 Monet");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r15 Monet");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10 Monet");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r15 Monet");//3
	menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10 Monet");//4
	menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10 Monet");//5
	menu_display(id, menu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Sklepd_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
		case 0:
		{
			if(kasa >= 8000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 2:
		{
 
			if(kasa >= 12000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-12000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 1200)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 16000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 16000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
 
    } 
return PLUGIN_CONTINUE	
}
 
public Sklepm_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
		case 0:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 2:
		{
 
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cod_set_user_coins(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 10)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 100)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
		    if(!cod_get_user_perk(id))
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
			else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
 
    }
return PLUGIN_CONTINUE	
}