#include #include #include #include #include #pragma tabsize 0 native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MaRviN", "1.0", "MaRviN"); register_clcmd("say /sklep", "Menu_Wybor"); } public Menu_Wybor(id) { new MenuWybor=menu_create("Czym chcesz zaplacic ?", "CzymZaplace") menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rDolarami", "1") menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rMonetami", "2") menu_display(id, MenuWybor, 0) return PLUGIN_HANDLED } public CzymZaplace(id, menu, item) { switch(item) { case 0:{ register_clcmd("Sklep_dolary", "Sklep_dolary") } case 1:{ register_clcmd("Sklep_monety", "Sklep_monety") } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public Sklep_dolary(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\ySklep \r[Dolary]"); new menu = menu_create(tytul, "Sklepd_Handler"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8000 Dolarow");//0 menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//1 menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r12000 Dolarow");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000 Dolarow");//3 menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//4 menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//5 menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE } public Sklep_monety(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "^n\ySklep \r[Monety]"); new menu = menu_create(tytul, "Sklepm_Handler"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8 Monet");//0 menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r15 Monet");//1 menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10 Monet");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r15 Monet");//3 menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10 Monet");//4 menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10 Monet");//5 menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE } public Sklepd_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 8000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 12000) { cs_set_user_money(id, kasa-12000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(50,100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(60,80); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 7: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 50); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 1200) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE } public Sklepm_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 8) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 1: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!"); } if(kasa < 15) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 2: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(50,100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(60,80); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 7: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cod_set_user_coins(id, 50); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 3: { if(kasa >= 15) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cod_set_user_coins(id, kasa-15); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 15) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 4: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!"); } if(kasa < 100) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 5: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); if(!cod_get_user_perk(id)) cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!"); } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE }