Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13738284089579 dodana przez Droso, 14.07.2013 20:00
Typ:


13738284089579
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
Dźwięk nie był z Crysis 2, bo tam nie było dźwięku, więc go usunąłem, dźwięk był z Crysisa (1).
Dźwięk niestety straciłem może ktoś Ci go poda lub go sam wyjmij z filmiku z YT. [wpisz crysis jump i już]
 
Aby dodać dźwięk należy:
 
pod tym:
[code]
precache_sound( click );
precache_sound( cloak );
precache_sound( armor );
precache_sound( nanovision );
[/code]
dodać:
[code]
precache_sound("cry/jump.wav");
[/code]
 
ZAMIENIĆ TO:
[code]
if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && !ulepszenie_mobilnosci[id])
energia[id] -= 400
 
if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && ulepszenie_mobilnosci[id])
energia[id] -= 250
[/code]
NA TO:
 
[code]
if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && !ulepszenie_mobilnosci[id]){
energia[id] -= 400
client_cmd(id, "spk cry/jump");
}
 
if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && ulepszenie_mobilnosci[id]){
energia[id] -= 250
client_cmd(id, "spk cry/jump");
}
[/code]
 
Dźwięk ma być o formacie .wav i o nazwie jump.wav
Dźwięk wrzucamy do cstrike/sound/cry/