Dźwięk nie był z Crysis 2, bo tam nie było dźwięku, więc go usunąłem, dźwięk był z Crysisa (1). Dźwięk niestety straciłem może ktoś Ci go poda lub go sam wyjmij z filmiku z YT. [wpisz crysis jump i już] Aby dodać dźwięk należy: pod tym: [code] precache_sound( click ); precache_sound( cloak ); precache_sound( armor ); precache_sound( nanovision ); [/code] dodać: [code] precache_sound("cry/jump.wav"); [/code] ZAMIENIĆ TO: [code] if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && !ulepszenie_mobilnosci[id]) energia[id] -= 400 if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && ulepszenie_mobilnosci[id]) energia[id] -= 250 [/code] NA TO: [code] if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && !ulepszenie_mobilnosci[id]){ energia[id] -= 400 client_cmd(id, "spk cry/jump"); } if(! (is_user_jumping(id)) && iButtons & IN_JUMP && !(iOldbuttons & IN_JUMP) && energia[id] >= 300 && ulepszenie_mobilnosci[id]){ energia[id] -= 250 client_cmd(id, "spk cry/jump"); } [/code] Dźwięk ma być o formacie .wav i o nazwie jump.wav Dźwięk wrzucamy do cstrike/sound/cry/