Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 13379732340 dodana przez Gość, 25.05.2012 20:13
Typ:


13379732340
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const perk_name[] = "Tajemnica Admirala";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek";
 
new admiral_id;
 
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_event("DeathMsg", "Death", "a");
 
	admiral_id = cod_get_classid("Admiral");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
	if(cod_get_user_class(id) == admiral_id)
		return COD_STOP;
 
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
 
public Death()
{
	new attacker = read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_perk[attacker])
	{
		new cur_health = get_user_health(attacker);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(attacker);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(attacker, pev_health, new_health);
		new weapon = get_user_weapon(attacker);
		if(max_clip[weapon] > 0)
			set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}