1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289. | #include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
new bool: uzyl[33] = false
new Odliczanie[33];
new bool: a[33] = false
new bool: b[33] = false
new bool: c[33] = false
new bool: d[33] = false
new bool: e[33] = false
new bool: f[33] = false
new bool: g[33] = false
#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be", "1=1")
}
public rulecia(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Ruletka]^x04 Ruletka tylko dla TT !.");
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 5 minut.");
}
else
{
uzyl[id] = true
set_task(10.0, "tensecwait",id);
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie.")
}
}
}
}
}
public tensecwait(id)
{
switch(random_num(1, 21))
{
case 1:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");
set_user_health(id,1);
}
case 2:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");
give_item(id,"weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)
cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1)
}
case 3:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");
set_user_health(id,120);
}
case 4:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz szybciej przez 10 sec.");
fm_set_user_maxspeed(id, 350.0)
a[id] = true
Odliczanie[id] = 10
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 5:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz wolniej przez 15 sec");
fm_set_user_maxspeed(id, 150.0)
b[id] = true
Odliczanie[id] = 15
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 6:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales.");
}
case 7:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze.");
give_item(id, "weapon_shield");
}
case 8:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !");
set_user_armor (id,250);
}
case 9:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !");
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
}
case 10:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !");
set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);
}
case 11:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity");
user_kill(id, 1);
}
case 12:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");
set_user_godmode(id, 1)
c[id] = true
Odliczanie[id] = 10
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 13:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke.");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case 14:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 15 sec.");
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30)
d[id] = true
Odliczanie[id] = 15
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 15:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza.");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 16:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha.");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 17:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz AWP.");
give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0)
cs_set_weapon_ammo(CSW_AWP, 1)
}
case 18:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje przez 10 sec.");
set_user_gravity (id,0.50);
e[id] = true
Odliczanie[id] = 10
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 19:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje przez 15 sec.");
set_user_gravity (id,1.50);
f[id] = true
set_task(17.0, "duzagrawitka", _, _, _, "b");
Odliczanie[id] = 15
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
case 20:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP.");
set_user_health(id,1);
}
case 21:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przez 20 sec nie slychac twoich krokow");
set_user_footsteps(id, 1);
g[id] = true
Odliczanie[id] = 20
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
}
}
set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");
}
public czekaj(id)
{
for(new id=1;id <33; id++)
{
uzyl[id] = false
}
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz to co wylosowales ...", Odliczanie[id])
Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
set_user_godmode(id, 0)
set_user_footsteps(id, 0);
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
set_user_gravity (id,1.00);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
public eventCurWeapon(id)
{
if(a[id])
{
fm_set_user_maxspeed(id, 350.0)
}
if(b[id])
{
fm_set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
if(c[id])
{
set_user_godmode(id, 1)
}
if(d[id])
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30)
}
if(e[id])
{
e[id] = true
}
if(f[id])
{
set_user_gravity (id,1.50);
}
if(g[id])
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
} |