Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131271097113249 dodana przez speedkill, 07.08.2011 10:56
Typ:


Ruletka
131271097113249
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
 
new bool: uzyl[33] = false
new Odliczanie[33];
new bool: a[33] = false
new bool: b[33] = false
new bool: c[33] = false
new bool: d[33] = false
new bool: e[33] = false
new bool: f[33] = false
new bool: g[33] = false
 
#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"   
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
	register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
	register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be", "1=1")
}
public rulecia(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
			{ 
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Ruletka]^x04 Ruletka tylko dla TT !.");
			}
			else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				if(uzyl[id])
				{
					ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 5 minut.");
				}
				else
				{
					uzyl[id] = true
					set_task(10.0, "tensecwait",id);
					ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie.")
				}
			}
		}
	}
}
public tensecwait(id)
{
	switch(random_num(1, 21))	
	{
		case 1:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");
			set_user_health(id,1);
 
		}
		case 2:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");
			give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)	
			cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1) 
		}
		case 3:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");
			set_user_health(id,120);
 
		}
		case 4:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz szybciej przez 10 sec.");
			fm_set_user_maxspeed(id, 350.0)
			a[id] = true
			Odliczanie[id] = 10
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
		case 5:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz wolniej przez 15 sec"); 
			fm_set_user_maxspeed(id, 150.0)
			b[id] = true
			Odliczanie[id] = 15
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
		case 6:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); 
 
		}
		case 7:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); 
			give_item(id, "weapon_shield");
 
		}
		case 8:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); 
			set_user_armor (id,250);
 
		}
		case 9:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); 
			set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
 
		}
		case 10:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); 
			set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);
 
		}
		case 11:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); 
			user_kill(id, 1);
 
		}
		case 12:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");
			set_user_godmode(id, 1)
			c[id] = true
			Odliczanie[id] = 10
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
 
		}
		case 13:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); 
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case 14:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 15 sec."); 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30)
			d[id] = true
			Odliczanie[id] = 15
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
		case 15:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); 
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
		case 16:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 
			give_item(id, "weapon_flashbang");
		}
		case 17:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz AWP."); 
			give_item(id, "weapon_awp");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0)	
			cs_set_weapon_ammo(CSW_AWP, 1) 	
		}	
		case 18:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje przez 10 sec."); 
			set_user_gravity (id,0.50);
			e[id] = true
			Odliczanie[id] = 10
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
		case 19:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje przez 15 sec."); 
			set_user_gravity (id,1.50);
			f[id] = true
			set_task(17.0, "duzagrawitka", _, _, _, "b");
			Odliczanie[id] = 15
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
		case 20:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); 
			set_user_health(id,1);
 
		}
		case 21:
		{ 
			ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przez 20 sec nie slychac twoich krokow");
			set_user_footsteps(id, 1);
			g[id] = true
			Odliczanie[id] = 20
			if(task_exists(id + 3431))
			{
				remove_task(id + 3431)
			} 
			set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b");
		}
	}
	set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");
}
public czekaj(id)
{
	for(new id=1;id <33; id++)
	{
		uzyl[id] = false
	}
}
public Koniec(task_id)
{
	new id = task_id - 3431
 
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
	show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz to co wylosowales ...", Odliczanie[id])
 
	Odliczanie[id] -= 1 
 
	if(Odliczanie[id] <= 0)
	{
		if(task_exists(task_id))
		{
			remove_task(task_id)
		}
		set_user_godmode(id, 0)
		set_user_footsteps(id, 0);
		fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
		set_user_gravity (id,1.00);
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
	}
}
public eventCurWeapon(id)
{
	if(a[id])
	{
		fm_set_user_maxspeed(id, 350.0)
	}
	if(b[id])
	{
		fm_set_user_maxspeed(id, 150.0)
	}
	if(c[id])
	{
		set_user_godmode(id, 1)
	}
	if(d[id])
	{
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30)
	}
	if(e[id])
	{
		e[id] = true	
	}
	if(f[id])
	{
		set_user_gravity (id,1.50);	
	}
	if(g[id])
	{
		set_user_footsteps(id, 1);
	}
}