#include #include #include #include #include #include #include new bool: uzyl[33] = false new Odliczanie[33]; new bool: a[33] = false new bool: b[33] = false new bool: c[33] = false new bool: d[33] = false new bool: e[33] = false new bool: f[33] = false new bool: g[33] = false #define PLUGIN "Ruletka" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Najkon" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /ruletka","rulecia"); register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia"); register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be", "1=1") } public rulecia(id) { if(is_user_connected(id)) { if(is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Ruletka]^x04 Ruletka tylko dla TT !."); } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 5 minut."); } else { uzyl[id] = true set_task(10.0, "tensecwait",id); ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie.") } } } } } public tensecwait(id) { switch(random_num(1, 21)) { case 1: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP"); set_user_health(id,1); } case 2: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla."); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0) cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1) } case 3: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP"); set_user_health(id,120); } case 4: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz szybciej przez 10 sec."); fm_set_user_maxspeed(id, 350.0) a[id] = true Odliczanie[id] = 10 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 5: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz wolniej przez 15 sec"); fm_set_user_maxspeed(id, 150.0) b[id] = true Odliczanie[id] = 15 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 6: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); } case 7: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); give_item(id, "weapon_shield"); } case 8: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); set_user_armor (id,250); } case 9: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); set_user_health(id,get_user_health(id) + 50); } case 10: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); set_user_health(id,get_user_health(id) - 50); } case 11: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); user_kill(id, 1); } case 12: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec."); set_user_godmode(id, 1) c[id] = true Odliczanie[id] = 10 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 13: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case 14: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 15 sec."); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30) d[id] = true Odliczanie[id] = 15 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 15: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 16: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case 17: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz AWP."); give_item(id, "weapon_awp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0) cs_set_weapon_ammo(CSW_AWP, 1) } case 18: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje przez 10 sec."); set_user_gravity (id,0.50); e[id] = true Odliczanie[id] = 10 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 19: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje przez 15 sec."); set_user_gravity (id,1.50); f[id] = true set_task(17.0, "duzagrawitka", _, _, _, "b"); Odliczanie[id] = 15 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } case 20: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); set_user_health(id,1); } case 21: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Przez 20 sec nie slychac twoich krokow"); set_user_footsteps(id, 1); g[id] = true Odliczanie[id] = 20 if(task_exists(id + 3431)) { remove_task(id + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b"); } } set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b"); } public czekaj(id) { for(new id=1;id <33; id++) { uzyl[id] = false } } public Koniec(task_id) { new id = task_id - 3431 set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz to co wylosowales ...", Odliczanie[id]) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if(task_exists(task_id)) { remove_task(task_id) } set_user_godmode(id, 0) set_user_footsteps(id, 0); fm_set_user_maxspeed(id, 250.0) set_user_gravity (id,1.00); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) } } public eventCurWeapon(id) { if(a[id]) { fm_set_user_maxspeed(id, 350.0) } if(b[id]) { fm_set_user_maxspeed(id, 150.0) } if(c[id]) { set_user_godmode(id, 1) } if(d[id]) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30) } if(e[id]) { e[id] = true } if(f[id]) { set_user_gravity (id,1.50); } if(g[id]) { set_user_footsteps(id, 1); } }