Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 130409334612545 dodana przez Goliath, 29.04.2011 17:09
Typ:


130409334612545
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
public SaveXp(id) 
{
	new nick[33]; 
	get_user_name(id, nick, 32); 
	new vaultkey[64], vaultdata[512]; 
	format(vaultkey, 63, "%s-%i-grantoria",nick, klasagracza[id]); 
	format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",klasagracza[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],poziomquesta[id], zdrowie[id], magia[id], pancerz[id]);
	if(klasagracza[id]==1)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,leczenie[id],auraleczenia[id],zielarstwo[id],wzmocnienieleczenia[id],wskrzeszenie[id],odpzatrucie[id]);
	if(klasagracza[id]==2)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,wzmocnienie[id],glebokarana[id],wielkatarcza[id],redukcjaobrazen[id],poteznycios[id],wscieklosc[id]);
	if(klasagracza[id]==3)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,teoriamagiczna[id],kulaognia[id],wodnypocisk[id], piorun[id],trzesienieziemi[id],kulapowietrza[id],blogoslawienstwo[id],laskaboga[id]);
	if(klasagracza[id]==4)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,zrecznosc[id],szybkicios[id],zatruteostrze[id],auraszybkosci[id],nabojedokuszy[id], zatrutastrzala[id]);
	if(klasagracza[id]==5)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,swietazbroja[id],auramany[id],oslepianie[id],swietareka[id],zamrazanie[id],auraspowolnienia[id]);
	nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata); 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public LoadXp(id) 
{
	new nick[33]; 
	new zatrutastrzalas[32],swietazbrojas[32],auramanys[32],oslepianies[32],swietarekas[32],zamrazanies[32],auraspowolnienias[32]
	new pioruns[32],trzesienieziemis[32],kulapowietrzas[32],blogoslawienstwos[32],laskabogas[32],zrecznoscs[32],szybkicioss[32],zatruteostrzes[32],auraszybkoscis[32],nabojedokuszys[32]
	new odpzatrucies[32],wzmocnienies[32],glebokaranas[32],wielkatarczas[32],redukcjaobrazens[32],poteznycioss[32],wsciekloscs[32],teoriamagicznas[32],kulaognias[32],wodnypocisks[32]
	new zdrowies[32],magias[32],pancerzs[32],leczenies[32],auraleczenias[32],zielarstwos[32],wzmocnienieleczenias[32],wskrzeszenies[32]
	new klasagraczas[32], podklasagraczas[32], zywiolgraczas[32], doswiadczenies[32], pozioms[32], poziomzywiolus[32], pktstat[32],diamentys[32],inteligencjagraczas[32],silagraczas[32],zwinnoscgraczas[32],poziomquestas[32];
	get_user_name(id,nick,32); 
 
	new vaultkey[64], vaultdata[512]; 
	format(vaultkey, 63, "%s-%i-grantoria",nick, klasa_gracza[id]); 
	format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",klasagracza[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],poziomquesta[id], zdrowie[id], magia[id], pancerz[id]);
	if(klasagracza[id]==1)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,leczenie[id],auraleczenia[id],zielarstwo[id],wzmocnienieleczenia[id],wskrzeszenie[id],odpzatrucie[id]);
	if(klasagracza[id]==2)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,wzmocnienie[id],glebokarana[id],wielkatarcza[id],redukcjaobrazen[id],poteznycios[id],wscieklosc[id]);
	if(klasagracza[id]==3)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,teoriamagiczna[id],kulaognia[id],wodnypocisk[id], piorun[id],trzesienieziemi[id],kulapowietrza[id],blogoslawienstwo[id],laskaboga[id]);
	if(klasagracza[id]==4)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,zrecznosc[id],szybkicios[id],zatruteostrze[id],auraszybkosci[id],nabojedokuszy[id], zatrutastrzala[id]);
	if(klasagracza[id]==5)
		format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,swietazbroja[id],auramany[id],oslepianie[id],swietareka[id],zamrazanie[id],auraspowolnienia[id]);
	nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata, 511); 
	replace_all(vaultdata, 511, "#", " ");
	new skill[8][32];
	parse(vaultdata, klasagraczas, 31, podklasagraczas, 31, zywiolgraczas, 31, doswiadczenies, 31, pozioms, 31, poziomzywiolus, 31, pktstat, 31, inteligencjagraczas, 31, silagraczas, 31, zwinnoscgraczas, 31, diamentys, 31, poziomquestas, 31, zdrowies, 31, magias, 31, pancerz, 31, skill[0], 31, skill[1], 31, skill[2], 31, skill[3], 31, skill[4], 31, skill[5], 31, skill[6], 31, skill[7], 31);
 
	klasagracza[id] = str_to_num(klasagraczas);
	podklasagracza[id] = str_to_num(podklasagraczas); 
	zywiolgracza[id] = str_to_num(zywiolgraczas)
	doswiadczenie[id] = str_to_num(doswiadczenies); 
	poziom[id] = str_to_num(pozioms);
	poziomzywiolu[id] = str_to_num(poziomzywiolus);
	pktstat[id] = str_to_num(pktstat);
	inteligencjagracza[id] = str_to_num(inteligencjagraczas);
	silagracza[id] = str_to_num(silagraczas);
	zwinnoscgracza[id] = str_to_num(zwinnoscgraczas);
	diamenty[id] = str_to_num(diamentys);
	poziomquesta[id] = str_to_num(poziomquestas);
	zdrowie[id] = str_to_num(zdrowies);
	magia[id] = str_to_num(magias);
	pancerz[id] = str_to_num(pancerzs);
 
	if(klasagracza[id]==1)
	{	
		leczenie[id] = str_to_num(skill[0]);
		auraleczenia[id] = str_to_num(skill[1]);
		zielarstwo[id] = str_to_num(skill[2]);
		wzmocnienieleczenia[id] = str_to_num(skill[3]);
		wskrzeszenie[id] = str_to_num(skill[4]);
		odpzatrucie[id] = str_to_num(skill[5]);
	}
	if(klasagracza[id]==2)
	{
		wzmocnienie[id] = str_to_num(skill[0]);
		glebokarana[id] = str_to_num(skill[1]);
		wielkatarcza[id] = str_to_num(skill[2]);
		redukcjaobrazen[id] = str_to_num(skill[3]);
		poteznycios[id] = str_to_num(skill[4]);
		wscieklosc[id] = str_to_num(skill[5]);
	}
	if(klasagracza[id]==3)
	{
		teoriamagiczna[id] = str_to_num(skill[0]);
		kulaognia[id] = str_to_num(skill[1]);
		wodnypocisk[id] = str_to_num(skill[2]);
		piorun[id] = str_to_num(skill[3]);
		trzesienieziemi[id] = str_to_num(skill[4]);
		kulapowietrza[id] = str_to_num(skill[5]);
		blogoslawienstwo[id] = str_to_num(skill[6]);
		laskaboga[id] = str_to_num(skill[7]);
	}
	if(klasagracza[id]==4)
	{
		zrecznosc[id] = str_to_num(skill[0]);
		szybkicios[id] = str_to_num(skill[1]);
		zatruteostrze[id] = str_to_num(skill[2]);
		auraszybkosci[id] = str_to_num(skill[3]);
		nabojedokuszy[id] = str_to_num(skill[4]);
		zatrutastrzala[id] = str_to_num(skill[5]);
	}
	if(klasagracza[id]==5)
	{
		swietazbroja[id] = str_to_num(skill[0]);
		auramany[id] = str_to_num(skill[1]);
		oslepianie[id] = str_to_num(skill[2]);
		swietareka[id] = str_to_num(skill[3]);
		zamrazanie[id] = str_to_num(skill[4]);
		auraspowolnienia[id] = str_to_num(skill[5]);
	} 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}