1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115. | public SaveXp(id)
{
new nick[33];
get_user_name(id, nick, 32);
new vaultkey[64], vaultdata[512];
format(vaultkey, 63, "%s-%i-grantoria",nick, klasagracza[id]);
format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",klasagracza[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],poziomquesta[id], zdrowie[id], magia[id], pancerz[id]);
if(klasagracza[id]==1)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,leczenie[id],auraleczenia[id],zielarstwo[id],wzmocnienieleczenia[id],wskrzeszenie[id],odpzatrucie[id]);
if(klasagracza[id]==2)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,wzmocnienie[id],glebokarana[id],wielkatarcza[id],redukcjaobrazen[id],poteznycios[id],wscieklosc[id]);
if(klasagracza[id]==3)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,teoriamagiczna[id],kulaognia[id],wodnypocisk[id], piorun[id],trzesienieziemi[id],kulapowietrza[id],blogoslawienstwo[id],laskaboga[id]);
if(klasagracza[id]==4)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,zrecznosc[id],szybkicios[id],zatruteostrze[id],auraszybkosci[id],nabojedokuszy[id], zatrutastrzala[id]);
if(klasagracza[id]==5)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,swietazbroja[id],auramany[id],oslepianie[id],swietareka[id],zamrazanie[id],auraspowolnienia[id]);
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadXp(id)
{
new nick[33];
new zatrutastrzalas[32],swietazbrojas[32],auramanys[32],oslepianies[32],swietarekas[32],zamrazanies[32],auraspowolnienias[32]
new pioruns[32],trzesienieziemis[32],kulapowietrzas[32],blogoslawienstwos[32],laskabogas[32],zrecznoscs[32],szybkicioss[32],zatruteostrzes[32],auraszybkoscis[32],nabojedokuszys[32]
new odpzatrucies[32],wzmocnienies[32],glebokaranas[32],wielkatarczas[32],redukcjaobrazens[32],poteznycioss[32],wsciekloscs[32],teoriamagicznas[32],kulaognias[32],wodnypocisks[32]
new zdrowies[32],magias[32],pancerzs[32],leczenies[32],auraleczenias[32],zielarstwos[32],wzmocnienieleczenias[32],wskrzeszenies[32]
new klasagraczas[32], podklasagraczas[32], zywiolgraczas[32], doswiadczenies[32], pozioms[32], poziomzywiolus[32], pktstat[32],diamentys[32],inteligencjagraczas[32],silagraczas[32],zwinnoscgraczas[32],poziomquestas[32];
get_user_name(id,nick,32);
new vaultkey[64], vaultdata[512];
format(vaultkey, 63, "%s-%i-grantoria",nick, klasa_gracza[id]);
format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",klasagracza[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],poziomquesta[id], zdrowie[id], magia[id], pancerz[id]);
if(klasagracza[id]==1)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,leczenie[id],auraleczenia[id],zielarstwo[id],wzmocnienieleczenia[id],wskrzeszenie[id],odpzatrucie[id]);
if(klasagracza[id]==2)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,wzmocnienie[id],glebokarana[id],wielkatarcza[id],redukcjaobrazen[id],poteznycios[id],wscieklosc[id]);
if(klasagracza[id]==3)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,teoriamagiczna[id],kulaognia[id],wodnypocisk[id], piorun[id],trzesienieziemi[id],kulapowietrza[id],blogoslawienstwo[id],laskaboga[id]);
if(klasagracza[id]==4)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,zrecznosc[id],szybkicios[id],zatruteostrze[id],auraszybkosci[id],nabojedokuszy[id], zatrutastrzala[id]);
if(klasagracza[id]==5)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,swietazbroja[id],auramany[id],oslepianie[id],swietareka[id],zamrazanie[id],auraspowolnienia[id]);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata, 511);
replace_all(vaultdata, 511, "#", " ");
new skill[8][32];
parse(vaultdata, klasagraczas, 31, podklasagraczas, 31, zywiolgraczas, 31, doswiadczenies, 31, pozioms, 31, poziomzywiolus, 31, pktstat, 31, inteligencjagraczas, 31, silagraczas, 31, zwinnoscgraczas, 31, diamentys, 31, poziomquestas, 31, zdrowies, 31, magias, 31, pancerz, 31, skill[0], 31, skill[1], 31, skill[2], 31, skill[3], 31, skill[4], 31, skill[5], 31, skill[6], 31, skill[7], 31);
klasagracza[id] = str_to_num(klasagraczas);
podklasagracza[id] = str_to_num(podklasagraczas);
zywiolgracza[id] = str_to_num(zywiolgraczas)
doswiadczenie[id] = str_to_num(doswiadczenies);
poziom[id] = str_to_num(pozioms);
poziomzywiolu[id] = str_to_num(poziomzywiolus);
pktstat[id] = str_to_num(pktstat);
inteligencjagracza[id] = str_to_num(inteligencjagraczas);
silagracza[id] = str_to_num(silagraczas);
zwinnoscgracza[id] = str_to_num(zwinnoscgraczas);
diamenty[id] = str_to_num(diamentys);
poziomquesta[id] = str_to_num(poziomquestas);
zdrowie[id] = str_to_num(zdrowies);
magia[id] = str_to_num(magias);
pancerz[id] = str_to_num(pancerzs);
if(klasagracza[id]==1)
{
leczenie[id] = str_to_num(skill[0]);
auraleczenia[id] = str_to_num(skill[1]);
zielarstwo[id] = str_to_num(skill[2]);
wzmocnienieleczenia[id] = str_to_num(skill[3]);
wskrzeszenie[id] = str_to_num(skill[4]);
odpzatrucie[id] = str_to_num(skill[5]);
}
if(klasagracza[id]==2)
{
wzmocnienie[id] = str_to_num(skill[0]);
glebokarana[id] = str_to_num(skill[1]);
wielkatarcza[id] = str_to_num(skill[2]);
redukcjaobrazen[id] = str_to_num(skill[3]);
poteznycios[id] = str_to_num(skill[4]);
wscieklosc[id] = str_to_num(skill[5]);
}
if(klasagracza[id]==3)
{
teoriamagiczna[id] = str_to_num(skill[0]);
kulaognia[id] = str_to_num(skill[1]);
wodnypocisk[id] = str_to_num(skill[2]);
piorun[id] = str_to_num(skill[3]);
trzesienieziemi[id] = str_to_num(skill[4]);
kulapowietrza[id] = str_to_num(skill[5]);
blogoslawienstwo[id] = str_to_num(skill[6]);
laskaboga[id] = str_to_num(skill[7]);
}
if(klasagracza[id]==4)
{
zrecznosc[id] = str_to_num(skill[0]);
szybkicios[id] = str_to_num(skill[1]);
zatruteostrze[id] = str_to_num(skill[2]);
auraszybkosci[id] = str_to_num(skill[3]);
nabojedokuszy[id] = str_to_num(skill[4]);
zatrutastrzala[id] = str_to_num(skill[5]);
}
if(klasagracza[id]==5)
{
swietazbroja[id] = str_to_num(skill[0]);
auramany[id] = str_to_num(skill[1]);
oslepianie[id] = str_to_num(skill[2]);
swietareka[id] = str_to_num(skill[3]);
zamrazanie[id] = str_to_num(skill[4]);
auraspowolnienia[id] = str_to_num(skill[5]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
|