Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Zrozumieć Plugin."


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 30.11.2012 21:26

*
Popularny

Na wstępnie - nie jestem jakiś pr0 - jednak chciałbym wam przybliżyć pisanie pluginów przez ten poradnik ponieważ żeby zacząć cokolwiek robić trzeba to zrozumieć ;)
Pragnę wam przedstawić mój sposób rozumienia pisania pluginów. Co prawda może być w nim wiele sprzeczności, nie dopowiedzeń i innych badziewów ale chcę uniknąć pisania regułek definicji i innych sformułowań których 98% z was (w tym i ja) nie zrozumie...

Zacznijmy stwierdzeniem ze plugin to 'opisany zestaw czynności' które serwer wykonuje. Nie jasne?