Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.06.2012 11:53
Potrzebuję plugin w którym będę mógł ustawić inny model noża dla CT, a inny dla T
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 15.06.2012 13:44
#include <amxmodx>
#include <engine>
new static modele[][] = {
"models/nowe_noze/p_noz_tt.mdl",
"models/nowe_noze/v_noz_tt.mdl",
"models/nowe_noze/p_noz_ct.mdl",
"models/nowe_noze/v_noz_ct.mdl"
}
public plugin_init() {
register_plugin("Noz CT i TT", "1.0", "naXe")
register_event("CurWeapon", "noz", "be", "1=1", "2=29")
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++)
precache_model(modele[i])
}
public noz(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(get_user_team(id) == 1) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, modele[1])
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, modele[0])
}
if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, modele[3])
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, modele[2])
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#3
Napisano 15.06.2012 14:10
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_event("CurWeapon","ZmianaBroni","be", "1=1");
}
public fwCmdStart(id){
new weapon = get_user_weapon(id);
new iButtons = get_user_button(id);
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
}
public ZmianaBroni(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new weapon = read_data(2) // id broni = weapon_id
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














