Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Model noża dla CT i T

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.06.2012 11:53

Witam

Potrzebuję plugin w którym będę mógł ustawić inny model noża dla CT, a inny dla T

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 15.06.2012 13:44

#include <amxmodx>
#include <engine>

new static modele[][] = {
"models/nowe_noze/p_noz_tt.mdl",
"models/nowe_noze/v_noz_tt.mdl",
"models/nowe_noze/p_noz_ct.mdl",
"models/nowe_noze/v_noz_ct.mdl"
}

public plugin_init() {
register_plugin("Noz CT i TT", "1.0", "naXe")

register_event("CurWeapon", "noz", "be", "1=1", "2=29")
}

public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++)
precache_model(modele[i])
}

public noz(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(get_user_team(id) == 1) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, modele[1])
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, modele[0])
}
if(get_user_team(id) == 2) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, modele[3])
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, modele[2])
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.06.2012 14:10


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <engine>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "HubertTM"





public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");

register_event("CurWeapon","ZmianaBroni","be", "1=1");

}





public fwCmdStart(id){





new weapon = get_user_weapon(id);

new iButtons = get_user_button(id);



if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2) 

{

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")

//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_

}





if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2) 

{

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")

//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_

}



}



public ZmianaBroni(id)

{

if(!is_user_alive(id)){

return PLUGIN_CONTINUE;

}

new weapon = read_data(2)  // id broni = weapon_id





if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1) 

{

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")

//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_

}





if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2) 

{

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")

//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_

}





return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych