Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 12.06.2012 19:33
Mam problem z itemem który działa tylko na 1 rundę... mianowicie jest to teleport. Jak zrobić tak żeby po użyciu w jednej rundzie item działał w następnej ?
Pozdrawiam
#2
Napisano 13.06.2012 15:28
#3
Napisano 14.06.2012 13:45
#4
Napisano 14.06.2012 14:53
new bool:teleportuje[33];
przy odrodzeniu ustawiasz wszyskim na false a klasie/itemie na true. Przy teleportacji sprawdzasz cz ta zmienna jest true - jesli tak to teleportuje i ustawia ją na nie false - jeśli jest na false to nie teleportuje
#5
Napisano 14.06.2012 18:39
symbol is never used: "teleportuje"
#6
Napisano 15.06.2012 07:25
#7
Napisano 15.06.2012 12:35
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48)
{
new Origin[3], DstOrigin[3];
get_user_origin(id, Origin);
get_user_origin(id, DstOrigin, 3);
DstOrigin[0] += DstOrigin[0]-Origin[0] < 0 ? 50 : -50;
DstOrigin[1] += DstOrigin[1]-Origin[1] < 0 ? 50 : -50;
DstOrigin[2] += DstOrigin[2]-Origin[2]-50 < 0 ? 50 : -50;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
fm_set_user_origin(id, DstOrigin);
}O to chodzi ?
#8
Napisano 15.06.2012 13:06
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48 && teleportuje[id])
{
teleportuje[id] = false;
new Origin[3], DstOrigin[3];
get_user_origin(id, Origin);
get_user_origin(id, DstOrigin, 3);
DstOrigin[0] += DstOrigin[0]-Origin[0] < 0 ? 50 : -50;
DstOrigin[1] += DstOrigin[1]-Origin[1] < 0 ? 50 : -50;
DstOrigin[2] += DstOrigin[2]-Origin[2]-50 < 0 ? 50 : -50;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
fm_set_user_origin(id, DstOrigin);
}
#9
Napisano 15.06.2012 14:10
proszę sma może coś da... i jeszcze mam problem z timerem można go używać ciągle w tej samej rundzie prosiłbym o zrobienie że można użyć tylko 1 raz na runde
Załączone pliki
Użytkownik lexar edytował ten post 15.06.2012 14:12
#10
Napisano 15.06.2012 18:58
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48)
teleportuje[id] = true;
Użytkownik CheQ edytował ten post 15.06.2012 19:12
#11
Napisano 16.06.2012 09:23
#12
Napisano 16.06.2012 10:30
Załączone pliki
#13
Napisano 16.06.2012 11:18
#14
Napisano 16.06.2012 11:30
Załączone pliki
#15
Napisano 16.06.2012 11:33
#16
Napisano 16.06.2012 14:42
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 1
#17
Napisano 18.06.2012 12:23
Można zamknąć
#18
Napisano 18.06.2012 14:23
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


codslow.amxx








