Jeżeli ktoś mógłby niech mi da cały kod takiego perku.Oczywiście poleci +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 08.06.2012 09:40
Jeżeli ktoś mógłby niech mi da cały kod takiego perku.Oczywiście poleci +
#2
Napisano 08.06.2012 09:46
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33] = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tu zmieniasz ilość obrażeń
new wartosc_perku[33] = 20;
#3
Napisano 08.06.2012 10:10
#4
Napisano 08.06.2012 15:37
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20, 20);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 08.06.2012 16:22
Oczywiście jeśli możesz.
Użytkownik Czyzu edytował ten post 08.06.2012 16:22
#6
Napisano 08.06.2012 18:41
Załączone pliki
#7
Napisano 08.06.2012 18:51
#8
Napisano 08.06.2012 18:54
@EDIT
ucięło mi kawałek kodu , sorki za pomyłke, teraz powinno działać
Załączone pliki
Użytkownik Xanzi edytował ten post 08.06.2012 19:02
#9
Napisano 08.06.2012 19:21
Temat do zamknięcia,pomoc udzielona!
Użytkownik Czyzu edytował ten post 08.06.2012 19:32
#10
Napisano 09.06.2012 13:05
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


codperk_tajemnicagenerala.amxx







