Nazwa perku: Perk 1
Opis:Dostajesz M4(10+int)obrazen wiecej z niej, Dostajesz HE i 1/2 z niego
Nazwa perku: Perk 2
Opis:Masz 1 rakiete i granat HE
Nazwa perku: Perk 3
Opis:Mozesz wykonac 2 skoki w powietrzu
Nazwa perku: Perk 4
Opis:Dostajesz UMP45 i 10dmg z niego
Nazwa perku: Perk5
Opis:Masz 1/2 z deagle
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2012 13:15
#2
Napisano 01.06.2012 14:08
Perk 4
Perk 5
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Perk 4";
new const perk_desc[] = "Dostajesz UMP45 i dodatkowe 10dmg z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}Perk 5
#include <amxmodx>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Perk 5";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 szansy na zabicie z deagla.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 01.06.2012 14:09
#3
Napisano 02.06.2012 08:14
Poprosze jeszcze o reszte perkow
#4
Napisano 02.06.2012 10:58
Trzymaj Perk2
Załączone pliki
Użytkownik RebelNight edytował ten post 02.06.2012 11:12
#5
Napisano 02.06.2012 11:23
dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







codperk_perk2.amxx






