Poszukuję pluginu, który ograniczy strzelanie z USP. Dokładniej zakładam serwer BHOP-a i chciał bym coś takiego wprowadzić, że jak ktoś strzeli raz to na miejscu celownika pojawia mu się komunikat powiedzmy "Strzelanie jest zabronione" przy następnym strzale znowu inny i tak do 3 strzałów a za 4 broń mu wypada. Jeżeli ktoś by owy plugin posiadał bardzo bym był wdzięczny za jego udostępnienie. Pozdrawiam i czekam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ShootLimiter
Temat rozp. rash, 27.02.2009 02:59
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.02.2009 02:59
Dobry wieczór. 
Poszukuję pluginu, który ograniczy strzelanie z USP. Dokładniej zakładam serwer BHOP-a i chciał bym coś takiego wprowadzić, że jak ktoś strzeli raz to na miejscu celownika pojawia mu się komunikat powiedzmy "Strzelanie jest zabronione" przy następnym strzale znowu inny i tak do 3 strzałów a za 4 broń mu wypada. Jeżeli ktoś by owy plugin posiadał bardzo bym był wdzięczny za jego udostępnienie. Pozdrawiam i czekam.
Poszukuję pluginu, który ograniczy strzelanie z USP. Dokładniej zakładam serwer BHOP-a i chciał bym coś takiego wprowadzić, że jak ktoś strzeli raz to na miejscu celownika pojawia mu się komunikat powiedzmy "Strzelanie jest zabronione" przy następnym strzale znowu inny i tak do 3 strzałów a za 4 broń mu wypada. Jeżeli ktoś by owy plugin posiadał bardzo bym był wdzięczny za jego udostępnienie. Pozdrawiam i czekam.
#2
Napisano 27.02.2009 07:25
hmmm, nie widziałem czegoś takiego, ale możesz dać plugin że każdemu wypada broń na początku i jeżeli ją podniesie to znowu wypada, pózniej poszukam bo zbieram się do szkoły
#3
Gość__*
#4
Napisano 27.02.2009 09:16
A na jakiej zasadzie działa ten plugin "kir3k"
#5
Gość__*
Napisano 27.02.2009 10:51
Zobacz:
#define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4
public give_scout(id)
{
new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout"); //jaka born ma byc dodana
fm_set_weapon_ammo(ent, 0) //tutaj wpisujemy ilosc ammo
return PLUGIN_HANDLED
}
// From fakemeta_util
stock fm_create_entity(const classname[])
return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname))
stock fm_set_weapon_ammo(weapon_id, ammo)
{
set_pdata_int(weapon_id, 51, ammo, EXTRAOFFSET_WEAPONS);
}
// From fakemtea_util
stock fm_give_item(index, const item[])
{
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return -1;
}Tu ustawiasz:new ent = fm_give_item(id, "weapon_scout"); //jaka born ma byc dodana
fm_set_weapon_ammo(ent, 0) //tutaj wpisujemy ilosc ammo
#6
Napisano 27.02.2009 19:23
Hmmm.. a słuchaj gdy go chcę skompilować to wyskakuje takie coś:
(8) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED" (13) : error 017: undefined symbol "engfunc" (16) : error 017: undefined symbol "set_pdata_int" (17) : warning 203: symbol is never used: "ammo" (17) : warning 203: symbol is never used: "weapon_id" (21) : error 017: undefined symbol "equal" (25) : error 017: undefined symbol "pev_valid" (29) : error 017: undefined symbol "pev" (29) : warning 215: expression has no effect (29) : error 001: expected token: ";", but found ")" (29) : error 029: invalid expression, assumed zero (29) : fatal error 107: too many error messages on one line
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









