Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Item - radar i teleport

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.12.2010 02:05

*
Popularny

Radar - pokazuje żywych przeciwników na standardowym radarze
Spoiler


Teleport - teleportuje w miejsce na które się celuje
Spoiler

Radar działa dobrze, ale teleportowanie niestety ma parę bugów, chociażby taki, że gdy naceluje się w "sufit" to głową "klinujemy" się w nim i aby wyjść, trzeba jeszcze raz teleportować się na ziemię (już mało kiedy się to zdarza). Tak samo gdy jest ciasno wokół nas to czasami także idzie się "zaklinować", więc może ktoś kto się zna, ogarnął by ten kod ^ ^
To co skreślone zostało naprawione, nie można teleportować się w miejsce gdzie będzie nas blokować.

Załączone pliki


Użytkownik sebul edytował ten post 28.08.2011 00:03

  • +
  • -
  • 16

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 04.12.2010 08:54

itemy z nowego cod'a sciagniete a radar juz jest ;)

ale trzymaj + bo widze ze chcesz :D pomoc

Użytkownik pAC edytował ten post 04.12.2010 08:55


#3 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 04.12.2010 10:12

Dobre sprzyda sie na pewno nie jednemu lap Plusik :D

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.12.2010 15:24

itemy z nowego cod'a sciagniete a radar juz jest ;)

No z Coda, ale trochę przerobiłem, bo tamten pokazywał wszystkich na radarze, a raczej to było bez sensu, bo i tak swoich widać na radarze. A teleport z jakiegoś pluginu z ZM przystosowałem pod diablo.

Użytkownik sebul edytował ten post 04.12.2010 15:24

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.12.2010 12:22

+ widać, że Ci sie chciało.

PS. Tylko czasem nigdy nie rob tutoriali z moich mocy na diablo ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2010 02:42

PS. Tylko czasem nigdy nie rob tutoriali z moich mocy na diablo ;P

A jakie to moce? ^^ Może pomyślał bym nad tym...

Dodano 11 grudzień 2010 - 02:42:
Kod teleportu poprawiony, czyli od teraz teleportując się "w sufit" nie zaklinujemy się w nim głową.

Użytkownik sebul edytował ten post 12.12.2010 14:08

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 12.12.2010 13:40

Nie wiem czemu ale radar mi nie dziala...
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 14:11

Nie wiem czemu ale radar mi nie dziala...

Hmm... Na pewno dodałeś dobrze? Może się z czymś innym gryzie...
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 12.12.2010 18:13

Na 100 % wszystko dobrze . na poczatku myslalem ze trzeba zmienic

if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id]) continue;

Zeby bylo

if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id]=1) continue;

Ale jednak nie , i i tak nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 19:04

Pokaż sma (tutaj czy na PW) i wtedy sprawdzę, bo może jednak coś przeoczyłeś, bo mi wszystko działa i chyba paru innym osobom też.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 13.12.2010 16:45

kod jest zły ;/ wszystko zrobiłem i nic przypatrz się może mały błąd Ci się wkradł

#12 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.12.2010 16:57

kod jest zły ;/ wszystko zrobiłem i nic przypatrz się może mały błąd Ci się wkradł

Pokaż sma, to wtedy będę mógł sprawdzić czy na pewno moja wina, czy Twoja, bo trochę dziwi mnie, że komuś to nie działa, a u mnie jest wszystko ok. Kod sprawdziłem jeszcze raz i u siebie mam dokładnie tak samo.

Dodano 13 grudzień 2010 - 16:57:
Sprawdziłem jeszcze raz no i teraz chyba powinno być dobrze.

Zostało dodane
znajdź
gmsgHealth = get_user_msgid("Health");

dodaj pod
// radar
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

Użytkownik sebul edytował ten post 13.12.2010 17:05

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#13 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 13.12.2010 18:12

teraz git plusik :)

#14 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.12.2010 19:08

Poprawiłem kod teleportu, bo czasem można jeszcze było się zakopać w ziemi.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#15 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.12.2010 11:33

Pytanko jak dodać radar dla klasy?

PS. item teleport jest już w diablo.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#16 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.12.2010 12:57

Pytanko jak dodać radar dla klasy?

Może później dodam oddzielną instrukcję, ale w każdym razie wystarczy się wzorować na innych poradnikach dodających coś dla klasy.

PS. item teleport jest już w diablo.

Wiem, ale tam nie masz tego, że Cię teleportuje gdzie celujesz, tylko o jakąś wartość do przodu, a to jest jednak różnica.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#17 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.12.2010 13:04

Może później dodam oddzielną instrukcję, ale w każdym razie wystarczy się wzorować na innych poradnikach dodających coś dla klasy.


Według innych poradników zrobie tylko tak że jest moc na /item, czyli można ją bugować przekładając itemki tzn "oddawać ją wzraz z itemkiem"

Wiem że trzeba zmienić coś w tym miejscu
public radar_scan() {
for(new id=0; id<MAX; id++) {
if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id]) continue;

for(new i=0; i<MAX; i++) {
if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;


Tylko nie wiem co dokładnie :]

Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.12.2010 13:04

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#18 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.12.2010 13:21

zamiast
if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id]) continue;

daj
if(!is_user_alive(id) || player_class[id] != Twoja_Klasa) continue;

No i musisz pamiętać, żeby nie dodawać zerowania tej mocy przy dropie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#19 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.12.2010 14:31

Gdy mam tak:
//RADAR
public radar_scan() {
for(new id=0; id<MAX; id++) {
if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id] || player_class[id] != Diablo) continue;

for(new i=0; i<MAX; i++) {
if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(i, PlayerCoords);

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_byte(i);
write_coord(PlayerCoords[0]);
write_coord(PlayerCoords[1]);
write_coord(PlayerCoords[2]);
message_end();

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
write_byte(i);
message_end();
}
}
}


To nie działa ani radar dla klasy diablo ani przedmiot radar.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#20 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 29.12.2010 15:51


//RADAR
public radar_scan() {
        for(new id=0; id<MAX; id++) {
                if(!is_user_alive(id) || !player_b_radar[id]) continue;

                for(new i=0; i<MAX; i++) {
                        if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

                        new PlayerCoords[3];
                        get_user_origin(i, PlayerCoords);

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
                        write_byte(id);
                        write_byte(i);
                        write_coord(PlayerCoords[0]);
                        write_coord(PlayerCoords[1]);
                        write_coord(PlayerCoords[2]);
                        message_end();

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
                        write_byte(i);
                        message_end();

                if(!is_user_alive(id) || player_class[id] != Diablo) continue;

                for(new i=0; i<MAX; i++) {
                        if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

                        new PlayerCoords[3];
                        get_user_origin(i, PlayerCoords);

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
                        write_byte(id);
                        write_byte(i);
                        write_coord(PlayerCoords[0]);
                        write_coord(PlayerCoords[1]);
                        write_coord(PlayerCoords[2]);
                        message_end();

                        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
                        write_byte(i);
                        message_end();
                }
        }
}
hmm może tak ?

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 29.12.2010 15:51






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych