Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Naprawa Tg oraz PsNaprawa tajemnicy generala oraz podrecznika szpiega
Temat rozp. d0naciak, 05.01.2012 21:09
cod nowy
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.01.2012 21:09

Popularny
W załączniku dodaje naprawione perki tajemnica generala oraz podrecznik szpiega. Lecz tutaj podobnie jak w starej wersji moda, jest natychmiastowe zabicie.
#2
Napisano 05.01.2012 21:15
Co zostało naprawione?
#3
Napisano 05.01.2012 21:28
Pewnie coś nie działało prawidłowo
#4
Napisano 05.01.2012 21:56
Nie zabijało 1/1
#5
Napisano 06.01.2012 00:37
Taki był zamiar twórcy więc nie wiem o jaką naprawę chodzi^^ Ale + można dać bo wiele jest próśb o tg 1/1:)
#7
Napisano 09.01.2012 11:16
mi one robił tylko error logi, ale i tak łap + ;]
Ps. zamień w tg
to
na
i w podręczniku szpiega
to
@Edyt jeszcze jedno
zamień to
Bo jak ma mieć 1/LW szansy z zabicia HE jak go nie ma
Ps. zamień w tg
to
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
i w podręczniku szpiega
to
new const nazwa[] = "Pordecznik Szpiega";na to
new const nazwa[] = "Podrecznik Szpiega";
@Edyt jeszcze jedno
zamień to
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}
na to
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
wartosc_perku[id] = wartosc;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}
Bo jak ma mieć 1/LW szansy z zabicia HE jak go nie ma
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 14.01.2012 09:45
#8
Napisano 04.04.2012 19:37
w podręczniku szpiega są zapisane inne modele :
lub :
dasz Podręcznik Szpiega na normalne modele ??
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? szambowy_ct: szambowy_tt);
lub :
#define szambowy_tt "szambowy_tt" #define szambowy_ct "szambowy_ct"
dasz Podręcznik Szpiega na normalne modele ??
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod





codperk_tajemnicagenerala.amxx









