Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa Tg oraz PsNaprawa tajemnicy generala oraz podrecznika szpiega

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.01.2012 21:09

*
Popularny

W załączniku dodaje naprawione perki tajemnica generala oraz podrecznik szpiega. Lecz tutaj podobnie jak w starej wersji moda, jest natychmiastowe zabicie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6

#2 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 05.01.2012 21:15

Co zostało naprawione? :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 05.01.2012 21:28

Pewnie coś nie działało prawidłowo :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 05.01.2012 21:56

Nie zabijało 1/1

#5 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 06.01.2012 00:37

Taki był zamiar twórcy więc nie wiem o jaką naprawę chodzi^^ Ale + można dać bo wiele jest próśb o tg 1/1:)
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.01.2012 09:56

mi te 2 itemy crashowaly serwa ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.01.2012 11:16

mi one robił tylko error logi, ale i tak łap + ;]

Ps. zamień w tg

to
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
  
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
  
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
return HAM_IGNORED;
}

na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
  
if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
  
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
return HAM_IGNORED;
}


i w podręczniku szpiega

to
new const nazwa[] = "Pordecznik Szpiega";
na to
new const nazwa[] = "Podrecznik Szpiega";

@Edyt jeszcze jedno

zamień to
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	    ma_klase[id] = true;
 wartosc_perku[id] = wartosc;
	    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}
na to
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
 ma_klase[id] = true;
 cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
 wartosc_perku[id] = wartosc;
 cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
 cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
 ma_klase[id] = false;
 cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}

Bo jak ma mieć 1/LW szansy z zabicia HE jak go nie ma ^D^

Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 14.01.2012 09:45

  • +
  • -
  • 2

#8 macio24a

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 04.04.2012 19:37

w podręczniku szpiega są zapisane inne modele :

			    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? szambowy_ct: szambowy_tt);

lub :

#define szambowy_tt "szambowy_tt"
#define szambowy_ct "szambowy_ct"

dasz Podręcznik Szpiega na normalne modele ??
  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.04.2012 18:04

zapomnialem zmienic, zmienione
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych