
Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu
Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
następnie dodajemy gdziekolwiek
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){ return FMRES_IGNORED; } new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons) new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return FMRES_IGNORED; }
potem w zmiennych globalnych np. po
new g_vault;dodajemy
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];
potem w funkcji Odrodzenie(id)
po
if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;
a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;np.
case Komandos: { niewidzialnosc_kucanie[id] = true give_item(id, "weapon_deagle"); }