

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.08.2011 10:51
Napisano 07.08.2011 11:19
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 07.08.2011 11:23
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych