
Cvary:
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.08.2011 11:20
Popularny
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka
Napisano 05.08.2011 13:22
Napisano 05.08.2011 13:27
Napisano 05.08.2011 13:38
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Napisano 07.08.2011 10:06
Napisano 07.08.2011 10:09
Napisano 07.08.2011 10:12
Tak :0
Napisano 07.08.2011 10:20
Napisano 08.08.2011 20:12
Napisano 09.08.2011 08:52
Napisano 21.02.2012 11:57
Napisano 21.02.2012 21:53
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAX 32
#define nazwa "Mag"
#define opis "Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych"
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");
register_event("Flashlight","Flashlight","b");
register_cvar("cod_mag_render", "30");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)
if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245
flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)
if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245
flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)
if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_;
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();
new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);
if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 255)
remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}
public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}
public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;
if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}
public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}
Napisano 09.07.2013 23:04
Napisano 13.03.2014 11:31
sory za odkop ale klasa buguje a mi jest pilnie potrzebna bo ludzie się skarżą na ninje i teraz pytanie do was jest z was ktoś w stanie to naprawić??
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych