która umożliwiła by oddanie swojego itemu innemu graczowi.
dam +

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.06.2011 18:58
Napisano 04.06.2011 19:10
Napisano 04.06.2011 19:11
Popularny
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");
new oddaj_id[33]; new bool:dostal_przedmiot[33]; public OddajPrzedmiot(id) { new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback"); new numer_przedmiotu; for(new i=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i; menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item) { if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0]) { client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot."); return PLUGIN_CONTINUE; } dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]); informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]); UsunPrzedmiot(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
Napisano 10.06.2011 18:07
Napisano 10.06.2011 18:51
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych