która umożliwiła by oddanie swojego itemu innemu graczowi.
dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.06.2011 18:58
Napisano 04.06.2011 19:10
Napisano 04.06.2011 19:11

Popularny
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];
public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
} Napisano 10.06.2011 18:07
Napisano 10.06.2011 18:51
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych