Dzisiaj pokażę, jak w bardzo prosty sposób dać klasę premium na nick/IP/SteamID (nie opisuję samego ustawiania klasy na premium).
CoD Nowy
1. Otwieramy .sma danej klasy.
2. Postępujemy zgodnie z tym (Link) poradnikiem.
3. Na początku cod_class_enabled dopisujemy:
- jeżeli klasa ma być na nick:
new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);
- jeżeli klasa ma być na SteamID:
new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);
- jeżeli klasa ma być na IP:
new identyfikator[33];
get_user_ip(id, identyfikator, 32);
4. Zmieniamy:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
Na np.:
if(!equal(identyfikator, "Goliath"))
W miejsce Goliath, wstawiamy nick/IP/SID gracza, któremu chcemy to dać. Aby dać klasę dla kilku osób zmieniamy w/w kod na np.:
if(!equal(identyfikator, "Nick1") && !equal(identyfikator, "Nick2"))
5. Kompilujemy plik i gotowe!

CoD Stary
1. Otwieramy QTM_CodMod.sma.
2. W WybierzKlase_Handle znajdujemy:
item++
3. Dodajemy za tym:
- jeżeli klasa ma być na nick:
new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);
- jeżeli klasa ma być na SteamID:
new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);
- jeżeli klasa ma być na IP:
new identyfikator[33];
get_user_ip(id, identyfikator, 32);
4. Zmieniamy:
if(item == JakasKlasa && !(get_user_flags(id) & FLAGA))
Na np.:
if(item == JakasKlasa && !equal(identyfikator, "Goliath"))
Aby dać klasę kilku osobom:
if(item == JakasKlasa && !equal(identyfikator, "Nick1") && !equal(identyfikator, "Nick2"))
5. Kompilujemy plik i gotowe!

Użytkownik Goliath edytował ten post 04.05.2011 18:47