case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}sądzę, że tu się to ustawia, ale nie wiem jak dokładnie. Exp chciałbym ustawić tak około 500-1000 Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
zwiekszenie expa za rune
#1
Napisano 20.03.2011 16:37
#2
Napisano 20.03.2011 16:39
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);
#3
Napisano 20.03.2011 16:45
Wtedy niezależnie od lvla będzie zawsze dawać od 500 do 1000, więc jak dla mnie rozwiązanie złe. To wyżej zamień naZmień:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Na np.:new exp = random_num(500, 1000);
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,12)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 20.03.2011 17:18
random_num(3,12)i
/10?
#5
Napisano 20.03.2011 19:05
random_num(3,12)
Czyli losuje od 3 do 12.
/10
Dzieli cvar "diablo_xpbonus" przez 10.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 20.03.2011 23:53
można zamknąć
Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 20.03.2011 23:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









