zwiekszenie expa za rune
chudy_smoker
20.03.2011
Witam. Mam problem. Chciałbym zwiększyć exp za kupienie runy poprzez /rune, ale nie mogę się połapać w tym. Szukałem w pliku .sma linijki na ten temat i znalazłem o to :
proszę o pomoc.
case 5: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED }sądzę, że tu się to ustawia, ale nie wiem jak dokładnie. Exp chciałbym ustawić tak około 500-1000

Goliath
20.03.2011
Zmień:
Na np.:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);
sebul
20.03.2011
Wtedy niezależnie od lvla będzie zawsze dawać od 500 do 1000, więc jak dla mnie rozwiązanie złe. To wyżej zamień naZmień:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Na np.:new exp = random_num(500, 1000);
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,12)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
chudy_smoker
20.03.2011
ok działa
a byś mógł jeszcze mi wytłumaczyć co oznaczaja te :

random_num(3,12)i
/10?
sebul
20.03.2011
random_num(3,12)
Czyli losuje od 3 do 12.
/10
Dzieli cvar "diablo_xpbonus" przez 10.
chudy_smoker
20.03.2011
ok, dzięki
+ poleciał
można zamknąć
Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 20.03.2011 23:54

można zamknąć
Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 20.03.2011 23:54