←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

zwiekszenie expa za rune

Zablokowany

  • +
  • -
chudy_smoker - zdjęcie chudy_smoker 20.03.2011

Witam. Mam problem. Chciałbym zwiększyć exp za kupienie runy poprzez /rune, ale nie mogę się połapać w tym. Szukałem w pliku .sma linijki na ten temat i znalazłem o to :
case 5:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
sądzę, że tu się to ustawia, ale nie wiem jak dokładnie. Exp chciałbym ustawić tak około 500-1000 :) proszę o pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 20.03.2011

Zmień:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.03.2011

Zmień:

new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);

Wtedy niezależnie od lvla będzie zawsze dawać od 500 do 1000, więc jak dla mnie rozwiązanie złe. To wyżej zamień na
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,12)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
Odpowiedz

  • +
  • -
chudy_smoker - zdjęcie chudy_smoker 20.03.2011

ok działa :) a byś mógł jeszcze mi wytłumaczyć co oznaczaja te :
random_num(3,12)
i
/10
?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.03.2011

random_num(3,12)

Czyli losuje od 3 do 12.
/10

Dzieli cvar "diablo_xpbonus" przez 10.
Odpowiedz

  • +
  • -
chudy_smoker - zdjęcie chudy_smoker 20.03.2011

ok, dzięki :) + poleciał

można zamknąć
Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 20.03.2011 23:54
Odpowiedz
Zablokowany