Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Blokada itemu dla klasy.
#1
Napisano 09.03.2011 07:17
#2
Napisano 09.03.2011 16:42
if (player_class[id]==Ninja)a potem esle i jak chcesz losowanie kolejne.
#3
Napisano 09.03.2011 17:41
Tutaj daje kod itemu :
if (player_b_meekstone[id] > 0) { num_to_str(player_b_meekstone[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Mozesz polozyc falszywa bombe uzywajac klawisz E. Gdy przeciwna druzyna zblizy sie do niej, wybuchnie zadajac obrazenia<br>") }
#4
Napisano 09.03.2011 18:09
#5
Napisano 09.03.2011 18:18
#6
Napisano 09.03.2011 18:21
#7 Gość_deLL_*
Napisano 09.03.2011 18:57
case 46: {
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
if(player_class[id] == Mag) {
dropitem(id)
award_item(id, itemnum)
}
}
#8
Napisano 09.03.2011 19:36
najlepiej zrób oddzielną funkcję, wywoływaną po case itemów, która będzie sprawdzała klasę postaci i numer itemka i losowała nowy...
wieczorem napisze co i jak
#9
Napisano 09.03.2011 20:38
Lub:Zrób na przykład tak:
case 46: {
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
if(player_class[id] == Mag) {
dropitem(id)
award_item(id, itemnum)
}
}
case 46:
{
if(player_class[id] == Mag)
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
}
else
award_item(id, itemnum)
}
Edit1@
Nie zadziałał dałem o jedną klamrę zamykającą za dużo...
Tera zadziała na 100 %
Użytkownik KariiO edytował ten post 09.03.2011 22:18
#10
Napisano 09.03.2011 21:18
#11
Napisano 09.03.2011 22:00
poza tym ten kod nie działa -.-'
#12
Napisano 09.03.2011 22:04
#13
Napisano 09.03.2011 22:10
case 127: { if(player_class[id] == Ninja) { player_item_name[id] = "Podrecznik Ninja" player_item_id[id] = 127 player_b_mom[id] = 1 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Wyszkolenie Taktyczne!", player_item_name[id]) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Znalazl ^x04 %s^x01", name, player_item_name[id]) } }u mnie dziala
a jesli ba byc z wykluczeniem klasy zamiast == dajesz !=
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 09.03.2011 22:11
#14
Napisano 09.03.2011 22:57
#15
Napisano 10.03.2011 16:15
Wtedy będzie albo error (bug), bo case jest a nie ma nazwy i numera, albo będzie miała "none" a jednocześnie nie będzie mogła zdobyć żadnego innego
Dodano 10 marzec 2011 - 17:07:
Dobra powiem Wam jak to zrobić
tutek: [Tutek] Itemek nie dla każdego? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#16
Napisano 10.03.2011 18:30
#17
Napisano 10.03.2011 18:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych