Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.02.2011 09:52
Witam, chciałem zrobić jak w temacie, czyli za 1 punkt dodany w statystykę mamy 2 hp więcej. Jednak pojawiają się wtedy pewne bugi. Admiralowi hp odejmuje po zabiciu, ze 180 na 130 bodajże. I tak samo ze wszystkimi itemami które dają hp po zabiciu. Jak to naprawić, żeby działało tak jak należy?
#2
Napisano 05.02.2011 09:55
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);Zmień na:
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer)*2;
#3
Napisano 05.02.2011 13:33
Niestety to nie jest takie proste. Jeszcze oprócz max_health jest cur_health, odpowiadające za życie w momencie zabicia. To właśnie w tej komendzie(?) jest problem, gdyż formułka po dodanym hp to jest cur_health+20 < max_health.
Jak ustawić by cur_health= 100+zycie bazowe klasy*2+dodane punkty zycia*2
Jak ustawić by cur_health= 100+zycie bazowe klasy*2+dodane punkty zycia*2
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 13:38
#4
Napisano 05.02.2011 13:57
To co napisałem stanowczo wystarczy. Ta formułka wygląda tak:
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;Tworzy ona nową zmienną, która wynosi cur_health+20 (aktualne życie+20), gdy cur_health+20 jest mniejsze od max_health, lub max_health (100HP + punkty zdrowia * 2), gdy cur_health+20 jest większe od max_health. Więc gdzie tu problem? Wszystko powinno działać.
#5
Napisano 05.02.2011 15:25
Gdyby wystarczyło to by item działał jak należy, a nadal odejmuje hp
W jednym pluginie:
new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2
A w drugim:
new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);
Czyli w pierwszym dodaje o tyle ile mamy punktów za mało życia, a drugiego nie rozumiem, jednak też jest źle
W drugim może trzeba new_health*2?
W jednym pluginie:
new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2
A w drugim:
new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);
Czyli w pierwszym dodaje o tyle ile mamy punktów za mało życia, a drugiego nie rozumiem, jednak też jest źle
W drugim może trzeba new_health*2?
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 15:26
#6
Napisano 05.02.2011 16:48
To pobiera aktualne HP gracza, a nie maksymalne...new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2
To pobiera i ustawia ilość HP, tylko że w trochę inny sposób.new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);
Ile razy mam ci mówić? Sposób który ci podałem, działa. Przed chwilą go testowałem.
#7
Napisano 05.02.2011 16:53
Tajemnica admirała działa Twoim sposobem, ale sam admirał nie. Łap "pół" plusa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych