Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 05.02.2011 09:52
#2
Napisano 05.02.2011 09:55
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);Zmień na:
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer)*2;
#3
Napisano 05.02.2011 13:33
Jak ustawić by cur_health= 100+zycie bazowe klasy*2+dodane punkty zycia*2
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 13:38
#4
Napisano 05.02.2011 13:57
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;Tworzy ona nową zmienną, która wynosi cur_health+20 (aktualne życie+20), gdy cur_health+20 jest mniejsze od max_health, lub max_health (100HP + punkty zdrowia * 2), gdy cur_health+20 jest większe od max_health. Więc gdzie tu problem? Wszystko powinno działać.
#5
Napisano 05.02.2011 15:25

W jednym pluginie:
new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2
A w drugim:
new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);
Czyli w pierwszym dodaje o tyle ile mamy punktów za mało życia, a drugiego nie rozumiem, jednak też jest źle

W drugim może trzeba new_health*2?
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 05.02.2011 15:26
#6
Napisano 05.02.2011 16:48
To pobiera aktualne HP gracza, a nie maksymalne...new cur_health = get_user_health(attacker);
czyli 100 + punkty
A ja chcę 100 + punkty*2
To pobiera i ustawia ilość HP, tylko że w trochę inny sposób.new cur_health = pev(killer, pev_health);
set_pev(killer, pev_health, new_health);
Ile razy mam ci mówić? Sposób który ci podałem, działa. Przed chwilą go testowałem.
#7
Napisano 05.02.2011 16:53

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych