Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

program do tworzenia modeli?
Temat rozp.
Mesh
, 17.09.2010 09:14
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.09.2010 09:14
witam
znacie moze jakis program do tworzenia modeli w counter strike glownie chodzi mi o taki model jak rpgrocket ktory jest uzyty w fireballu.. chcial bym sie pobawic
znacie moze jakis program do tworzenia modeli w counter strike glownie chodzi mi o taki model jak rpgrocket ktory jest uzyty w fireballu.. chcial bym sie pobawic
#2
Napisano 17.09.2010 09:47
MilkShape 3D
#3
Napisano 17.09.2010 10:30
3ds max
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#4
Napisano 17.09.2010 10:33
zanim przeczytalem ta odpowiedz znalazlem cos takiego jak "HL_Model_Viewer" odtworzylem rpgrocket.mdl i tam byla rakieta a nie tak jak w diablo ta kula ;/ ale przerobilem w tym programie na czarno wrzucilem z nadzieja ze bedzie dzialac lecz kula nadal jest biala... nie wiem czy ogarne ten milkshape 3d ;-D
#5
Napisano 17.09.2010 10:36
HLMV możesz zmienić najwyżej teksturkę.
Milkshape'em tworzysz modele od podstaw.
Wszystko wymaga tekstur o odpowiednich parametrach itd
Milkshape'em tworzysz modele od podstaw.
Wszystko wymaga tekstur o odpowiednich parametrach itd

#6
Napisano 17.09.2010 10:58
512x512 max bmp kolor indeksowany
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#7
Napisano 17.09.2010 11:09
Tak Pavulon ale ja tylko otworzylem to rpgrocket i tam jest zakladka textures i exportujesz 2 grafiki .bmp otworzylem w gimpie i zmienilem kolor na czarno i zapisalem i importuj i zapisalem jako nowy model podmienilem w skrypcie i nadal bylo na bialo

#8
Napisano 17.09.2010 13:08
bo fireball to nie tylko model 
warunek który masz w podpisie nic nie oznacza :F prawie zawsze będzie true
(tylko dal intelligence = 1 bedzię false )

warunek który masz w podpisie nic nie oznacza :F prawie zawsze będzie true

DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#9
Napisano 18.09.2010 19:32
tak nizej jest cos takiego jak write_byte itd.. liczby jak zostaly zmienione to przy wystrzale fireballa wywalalo z serwera z jakims napisaem cos tam massage a pod pod mienieniu samego sprita tez nie zmienial efektu.. moglibyscie mi jakos przyblizyc dzialanie fireballa w diablo ?
Dodano 19 wrzesień 2010 - 18:16:
refresh
Dodano 19 wrzesień 2010 - 18:16:
refresh
#10
Napisano 19.09.2010 20:01
write_byte nikt ci nie kazal ruszac wystarczylo usunac
no to teraz wiecie jak jest zbudowany fireball
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
public item_fireball(id) { if (fired[id] > 0) { hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_HANDLED } if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1) { fired[id] = 1 new Float:vOrigin[3] new fEntity entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin) // pobranie wspolrzednych gracza fEntity = create_entity("info_target") //tworzenie entu entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl") // nadanie modelu entity_set_origin(fEntity, vOrigin) // ustawienie wspolrzednych entowi entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64) // efekty w tym wypadku poswiata entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball") // ustawienie klasy czyli czegos w rodzaju identyfikatora entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) // ustawienie "solidnosci" bytowi czyli ze bedzie kolidowal z entami innymi w tym z graczami i scianami entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5) // ustawienie typu poruszania entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id) // ustawienie "wlasciciela/rodzica" bytu czyli osoby na rzecz ktorej zostal on stworzony //Send forward new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) // utworzenie wektora w kierunku gdzie patrzy gracz wartosc wektora to 500 (predkosc) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) // nadanie predkosci wzgl wektora message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) // caly ten message odpowiada za slad po fireballu write_byte(22) write_short(fEntity) // id sledzonego bytu write_short(sprite_beam) // wskaznik do sprita write_byte(45) write_byte(4) // szerokosc write_byte(255) //red write_byte(0) //green write_byte(0) //blue write_byte(25) // jasnosc message_end() } return PLUGIN_HANDLED }
no to teraz wiecie jak jest zbudowany fireball
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual
:&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#11
Napisano 19.09.2010 21:49
aha teraz rozumiem wielkie dzięki czyli jak wyrzuce
to nie bedzie poswiaty tylko sam ten model
czy ta liczba 64 jest przypadkowa czy gdzies w kodzie jest okreslenie "barwy poswiaty"
Dodano 19 wrzesień 2010 - 22:09:
w kodzie
czyli jak mam rozumiec co okresla liczba po przecinku?? i przechodzac do sedna tematu idzie jakos zmienic kolor tego fireballa?
Dodano 21 wrzesień 2010 - 14:56:
refresh
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
to nie bedzie poswiaty tylko sam ten model
czy ta liczba 64 jest przypadkowa czy gdzies w kodzie jest okreslenie "barwy poswiaty"
Dodano 19 wrzesień 2010 - 22:09:
w kodzie
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2)wystepuje to tylko 2x w item_fireball i command_knife
czyli jak mam rozumiec co okresla liczba po przecinku?? i przechodzac do sedna tematu idzie jakos zmienic kolor tego fireballa?
Dodano 21 wrzesień 2010 - 14:56:
refresh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych