Czy da sie w pluginie dodac np jakis model zeby pojawil sie w danym miejscu na mapie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie elementow na mape
Temat rozp. Pittero, 13.09.2010 13:29
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2010 13:29
#2
Napisano 13.09.2010 13:37
tak, tworzysz byt np. info_target, ustawiasz mu model i ewentualnie size, movetype itp.
13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
new origin[3],Float:fOrigin[3],ent
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))
set_pev(ent,pev_classname,"paczka")
get_user_origin(id,origin,3)
IVecFVec(origin,fOrigin)
fOrigin[2]+=30.0;
set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL)
new Float:maxs[3] = {12.59, 12.35, 51.03}
new Float:mins[3] = {-10.22, -15.89, 0.0}//-11.23
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins,maxs)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE);
stawia byt (twój "model") tam gdzie celujesz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








