Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie elementow na mape


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2010 13:29

Czy da sie w pluginie dodac np jakis model zeby pojawil sie w danym miejscu na mapie?
  • +
  • -
  • 0

#2 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 13.09.2010 13:37

tak, tworzysz byt np. info_target, ustawiasz mu model i ewentualnie size, movetype itp.

13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
new origin[3],Float:fOrigin[3],ent
		ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))
		set_pev(ent,pev_classname,"paczka")
		
		get_user_origin(id,origin,3)
		IVecFVec(origin,fOrigin)
		fOrigin[2]+=30.0;
		
		set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL)

		new Float:maxs[3] = {12.59, 12.35, 51.03}
		new Float:mins[3] = {-10.22, -15.89, 0.0}//-11.23 
		engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins,maxs)
		
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE);
stawia byt (twój "model") tam gdzie celujesz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych