Witam, mam pytanie, otóż jak pobierać czas rundy ( ten na dole ekranu? ).
Proszę o odpowiedź, patrzyłem w poradnikach o eventach ale nic nie znalazłem..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobieranie czasu rundy ( RoundTime )Jak?
Temat rozp. zielu001, 20.07.2010 10:31
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.07.2010 10:31
#2
Napisano 20.07.2010 14:17
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");
public eventRoundTime(id){
}Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)
#define TASKID 146
new gRoundStart;
public plugin_init(){
register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End");
}
public eventStartRound(){
gRoundStart = get_systime();
set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b")
}
public eventEndRound(){
if(task_exists( TASKID ))
remove_task(TASKID );
}
public eventTimerTick(){
new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart;
//iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy
}
#3
Napisano 20.07.2010 14:51
Dobra dzięki działa
Mam jeszcze jedno pytanie, czy da się zabronić używania jakiejś broni nie chodzi mi o posiadanie ale używanie ( np. HE przez jakiś czas )
Mam jeszcze jedno pytanie, czy da się zabronić używania jakiejś broni nie chodzi mi o posiadanie ale używanie ( np. HE przez jakiś czas )
#4
Napisano 20.07.2010 15:30
Dla granatu nie potrzeba nawet tego
fwUpdateClientData
ale inne bronie wymagają.
fwUpdateClientData
ale inne bronie wymagają.
new giWeap[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "b", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
}
public eventCurWeapon(id){
giWeap[id] = read_data(2);
}
public fwCmdStart(id, uc_handle){
if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if(button & IN_ATTACK){
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, button & (~IN_ATTACK));
return FMRES_OVERRIDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwUpdateClientData(id, weapons, cd_handle){
if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){
set_cd(cd_handle, CD_ID, 0);
return FMRES_OVERRIDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
#5
Napisano 20.07.2010 15:53
Dobra dzięki można zamknąć
#6
Napisano 20.07.2010 17:21
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








