Jak ustawić X Lvl na start ?
Death_Player
29.06.2010
Może wyda wam się chaotyczne, że piszę o takich rzeczach jednak kiedyś tego nie mogłem znaleźć i umieszczam ten poradnik dla tych którzy też tego szukają.
znajdź
Pod tym mamy
w Linijce
Zmień X na level startowy.
To samo tyczy się np
X możemy zmienić na liczbę punktów które otrzymujesz od razu po dostaniu klasy.
Tutaj możemy ustawić że od początku mamy np: 50 inteligencji (zamień X-sy)
Jak ustawić że za lvl otrzymujemy np: 1 pkt do skilli a nie 2 ?
Znajdujemy
Pod tym jest
X Zamień na ilość punktów które mają być otrzymywane za poziom
Jeszcze jeden problem bo jak gracze wpiszą /reset to będą mieli ilość lvli standardowo x2
Szukamy
Znajdujemy pod tym
Objaśnienia:
X - Wpisz cyfrę taką która odpowiada ilości punktów za level.
Y - wpisz liczbę ilości punktów za lvl, ponieważ za 1 lvl nie otrzymujemy punktów więc będą dodatkowe X punktów.
Podam Przykład
Chcę otrzymywać ilość punktów do skilli przez obecny maksymalny poziom * 1 - 1 ( Za poziom otrzymuje 1 pkt i "-1" bo na 1 lvlu nie otrzymuje się standardowo punktów.
A więc kompletny przykład wygląda tak:
To tyle z mojego poradnika mam nadzieję że nie robię spamu na forum tylko że się komuś to przyda
Użytkownik Death_Player edytował ten post 29.06.2010 06:34
znajdź
public client_connect(id)
Pod tym mamy
// reset_item_skills(id) - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0
w Linijce
player_lvl[id] = X
Zmień X na level startowy.
To samo tyczy się np
player_point[id] = X
X możemy zmienić na liczbę punktów które otrzymujesz od razu po dostaniu klasy.
player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X
Tutaj możemy ustawić że od początku mamy np: 50 inteligencji (zamień X-sy)
Jak ustawić że za lvl otrzymujemy np: 1 pkt do skilli a nie 2 ?
Znajdujemy
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
Pod tym jest
player_point[id]-=X
X Zamień na ilość punktów które mają być otrzymywane za poziom
Jeszcze jeden problem bo jak gracze wpiszą /reset to będą mieli ilość lvli standardowo x2
Szukamy
public reset_skill(id)
Znajdujemy pod tym
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y
Objaśnienia:
X - Wpisz cyfrę taką która odpowiada ilości punktów za level.
Y - wpisz liczbę ilości punktów za lvl, ponieważ za 1 lvl nie otrzymujemy punktów więc będą dodatkowe X punktów.
Podam Przykład
Chcę otrzymywać ilość punktów do skilli przez obecny maksymalny poziom * 1 - 1 ( Za poziom otrzymuje 1 pkt i "-1" bo na 1 lvlu nie otrzymuje się standardowo punktów.
A więc kompletny przykład wygląda tak:
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1
To tyle z mojego poradnika mam nadzieję że nie robię spamu na forum tylko że się komuś to przyda

Użytkownik Death_Player edytował ten post 29.06.2010 06:34
Death_Player
03.07.2010
ehh, podałem proste przykłady nie oczekujcie ode mnie "diablo mod 3" bo nie znam C++ i po prostu wstawiłem to co wiedziałem.
Miczu
06.07.2010
Można troche łatwiej...
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
None zaczyna z lvl1, mag zaczna z lvl 1, mnich zaczna z lvl1, paladyn, zabojca, nekromanta, barba, ninja, lowca...
Zmieniajac:
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmieniacie domyslny lvl startowy, jeśli jest włączone liczenie średniej, to zmienianie tu nic nie da. Ustawienie na lvl 0 zbuguje nieźle wieć też nie radze.
Jakby coś to nigdy tego nie testowałem
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
None zaczyna z lvl1, mag zaczna z lvl 1, mnich zaczna z lvl1, paladyn, zabojca, nekromanta, barba, ninja, lowca...
Zmieniajac:
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmieniacie domyslny lvl startowy, jeśli jest włączone liczenie średniej, to zmienianie tu nic nie da. Ustawienie na lvl 0 zbuguje nieźle wieć też nie radze.
Jakby coś to nigdy tego nie testowałem
