Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Ninja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.09.2008 23:43

W odpowiedzi na temat: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3235

Plugin dzięki któremu możemy włączyć danej osobie lub teamowi opcje
dzięki której jak wyjmą nóż robią się niewidzialni.

KOMENDA:
amx_ninja [1=ON | 0=OFF | else]
else - wartość inna niż 1/0 lub brak wartości zmieni stan z ON na OFF lub przeciwnie

CVAR:
sv_ninja_allon 0 (czy wszyscy maja mieć standardowo Ninja ON)
sv_ninja_alpha 0 (widoczność gracza z nożem 0-255)

INSTALACJA:
standardowa: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

MODUŁY WYMAGANE:
fakemeta

THX 4 Miczu za uwagi i czekam na kolejne ;)

Załączone pliki

  • Załączony plik  ninja.zip   10,82 KB  831 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2008 09:03

public client_connect(id) 
{
	plninja[id]=0
}
Dodaj zaleznosc od sv_ninja_allon - dzięki temu nie trzeba czekac na poczatek rundy, jesli cvar bedzie wlaczony jako domyslny ;-)

Lub (wlasnie na to wpadlem) pozbadz sie:
if (get_cvar_num("sv_ninja_allon")==1)
		for (new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
		plninja[i]=1
	}
i po prostu zmien tutaj:
public event_curweapon (id) {
	if (plninja[id]==1 || get_cvar_num("sv_ninja_allon")==1)
Poza tym
for (new i=1; i<=get_maxplayers() ; i++)
jest dosc nie dokladny (na danym i nie musi byc gracz).

Jak zmienisz na:
new players[32],num
	get_players(players,num)
	for (new i=0; i<num ; i++)
	{
	new id=players[i]
nie musisz sie martwic ze chcesz cos robic na nie istniejacym graczu :)

Co jeszcze by doprowadzic kod do absolutnej perfekcji...
ret="Ninja @ ALL"
Z tego co sie orientuje (przynajmniej w c++ tak jest), to takie przypisywanie jest nie dozwolone (ale raczej to przetestowales i pewnie dziala w pawn'ie O:) )
Ja bym uzyl cos w stylu:
format ( ret, 41, "Ninja @ ALL" )

I ten cod jest bardzo niebezpieczny:
new plninja[32]
tablicy sa przechowywane 32 zmienne od 0 do 31, gracze maja id od 1 do 32. czyli gdy serwer bedzie mial 32 osoby nastapi Crash... Zmien na [33].


I tu tak na przyszlosc O:) !KLIK!
  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.09.2008 13:35

hehe moze byc fajne np na war3FT xD haahaaha
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 03.09.2008 14:51

Jak sa niewidzialni to nie moga uzywac broni? zdemaskuja ich ;]


Kojarze taki serwer ze 1 z TT byl niewidzialny mial tylko noz.. 15 w CT z broniami i strzelali na slepo w TT .. I jak TT zostal zabity to zabojca wchodzil na miejsce terro itd. fajna zabawa xD
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2008 18:02

ret="Ninja @ ALL"
Z tego co sie orientuje (przynajmniej w c++ tak jest), to takie przypisywanie jest nie dozwolone (ale raczej to przetestowales i pewnie dziala w pawn'ie O:) )

Testowałem i działało, ale zmieniłem na format.
Poza tym poprawiłem to o czym wspominałeś i parę innych drobnych rzeczy.

Jak sa niewidzialni to nie moga uzywac broni?

Mogą używać tylko noża, zmiana na jakąkolwiek inną broń czyni ich widzialnymi.

Załącznik zaktualizowany w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2008 18:18

Elegancki i zgrabny kod. Choc jestem lekko zmeczony, nie widze w nim nic co by mozna poprawic ;-)
  • +
  • -
  • 0

#7 michal2142

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 18.10.2008 23:09

mam mały problem z pluginem. Otóż nie aktywuje mi się. Tzn. pisze, że tryb się włączyć, lecz gry wybieram nóż nic się nie dzieje. Proszę o pomoc.
Próbowałem ustawiać komendy i nic.
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2008 23:55

Jakieś błędy w logach ?
A może chodzi ci o to że ustawiłeś sobie niewidzialność, wyjąłeś nóż i nadal widziałeś ręce ?
  • +
  • -
  • 0

#9 michal2142

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 19.10.2008 01:22

tak. ale to nie tak, jak np. ze spadochronem. Sprawdzałem z drugi kompem w lanie i nie działał.
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.10.2008 02:24

A niewidzialny jest na 100% ? Bo lepiej by było gdyby widzialny był przynajmniej 5%
  • +
  • -
  • 0

#11 rolex

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:gogle
Offline

Napisano 01.11.2008 13:59

:/ nie dziala " L 11/01/2008 - 13:35:37: [AMXX] Plugin "ninja.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "set_pev") - check your modules.ini." ten plugin jest do d*py bez biblioteki "set_pev" to moze dolaczysz ten plik .dll
i tak naprzyszlosc udostepniaj wystki pliki potrzebne do danego pluginu
:D bez obrazy ^^
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.11.2008 14:28

To wpisujesz całą nazwę wraz z formaten w google i pobierasz :zly:
  • +
  • -
  • 0

#13 rolex

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:gogle
Offline

Napisano 01.11.2008 14:43

:/ wlasnie tak zrobilem i nie znalazlem a nie będę siedzial caly dzien i szukal 1 pliku ktorego nie idzie znależć a dopisac informacji ze na starsze wersje jest wymagany plik dll nie jest cięezko :zly:
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.11.2008 14:58

taki wielki problem z fakemeta masz ? Usuń ; z modules.ini przed fakemata lub jeśli nie masz to
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#15 GreenQu

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:7
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Laptop
Offline

Napisano 23.07.2013 13:30

Plug przydatny na JB.

Jako 1 z życzeń, CT miało by niezłą zabawę.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych