Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.01.2010 13:40
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wywołanie animacji
Temat rozp. DarkGL, 01.01.2010 13:40
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2010 13:40
Jak wywołąć konkretną animację np gracz sobie idzie a ja chcę zmienić animację chodzenia na np skakania jak to zrobić
#2
Napisano 01.01.2010 13:55
How To: Make a perfect NPC - AlliedModders
entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0) entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0) entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0);
Note: Sets the frameRate (framerate for ent), animation time (max time for an animation, and sequence (the actual animation). You do not really need animtime, but I think better safe then sorry.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych