Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie animacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 13:40

Jak wywołąć konkretną animację np gracz sobie idzie a ja chcę zmienić animację chodzenia na np skakania :P jak to zrobić

Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.01.2010 13:40

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.01.2010 13:55

How To: Make a perfect NPC - AlliedModders

entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
    entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0)
    entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0);

Note: Sets the frameRate (framerate for ent), animation time (max time for an animation, and sequence (the actual animation). You do not really need animtime, but I think better safe then sorry.


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych