Witam, posiadam na serwerze RPG MODa, dokładnie tego: https://forums.allie...ad.php?p=854448.
Chciałem przerobić dwie umiejętności pod vipa, a dokładnie:
- Recoil-
- SpeedShoot+
Ale coś mi nie wychodzi.
Oto kod Recoil- oryginalny:
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
new level, Float:punchangle[3];
public plugin_init()
register_plugin("Recoil- RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("Recoil-", 5, 15, 20);
public client_PreThink(id){
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level){
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
new Float:lowre = float(level) * 0.05;
punchangle[0] -= punchangle[0] * lowre;
punchangle[1] -= punchangle[1] * lowre;
punchangle[2] -= punchangle[2] * lowre;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}
A to który sam próbowałem zrobić:
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
new level, Float:punchangle[3];
public plugin_init()
register_plugin("Recoil- RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("Recoil-", 5, 15, 20);
public client_PreThink(id){
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return; //nwm czy to dobrze
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level){
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
new Float:lowre = float(level) * 0.05;
punchangle[0] -= punchangle[0] * lowre;
punchangle[1] -= punchangle[1] * lowre;
punchangle[2] -= punchangle[2] * lowre;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}
Chciałbym żeby była wyświetlana informacja w print_chat, jak gracz nie ma vipa: "Nie masz dostępu do tej umiejętności"
Załączam owe pluginy oraz plik include do kompilacji.
Proszę o szybką pomoc. Nagradzam + oczywiści.
Załączone pliki
Użytkownik protypek edytował ten post 26.05.2015 16:31


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty

rpgx_upgrade_recoil-.amxx








