Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie dwóch modeli do knife moda

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 16:38

Witam. Chcę dodać sobie kolejne dwa modele do knife moda.

 

Część już sam zrobiłem. Chcę dodać dwa modele, mianowicie:

 

Butterfly Slaughter Knife czyli v_slaughter.mdl, i Flip Fade Knife czyli v_flip.mdl i p_flip.mdl

 

Tak jak pisałem, część zrobiłem sam czyli dodałem nazwy do menu i ścieżki do modeli. Ale zatrzymałem się na:

public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 4)

		case 1: SetKnife(id , 2)

		case 2: SetKnife(id , 3)

		case 3: SetKnife(id , 1)

		case 4: SetKnife(id , 0)

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 

Nie wiem jak tutaj mam edytować żeby dodać te dwie nowe kosy. Niżej daje wam cały kod .sma:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() { 

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

	

	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

	

	register_clcmd("say /knife", "display_knife")

	

	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() { 

	precache_model("models/noze/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/p_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
	precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
	precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/noze/v_slaughter.mdl")
	precache_model("models/moze/p_flip.mdl")
	precache_model("models/moze/v_flip.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. Tribal ButterFly Knife^n")//0
	add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife^n")//1
	add(menuBody, 511, "3. Gut Knife^n")//2
	add(menuBody, 511, "4. Huntsman Knife^n")//3
	add(menuBody, 511, "5. Butterfly Slaughter Knife^n")//4
	add(menuBody, 511, "6. Flip Fade Knife^n")//5
	add(menuBody, 511, "7. Default Knife^n")//6
	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 4)

		case 1: SetKnife(id , 2)

		case 2: SetKnife(id , 3)

		case 3: SetKnife(id , 1)

		case 4: SetKnife(id , 0)

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_huntsman.mdl")
			
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_karambit.mdl")
			
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_gut.mdl")
			
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/noze/p_knife.mdl")
		}


	} 

	

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"Wpisz /knife by zmienic wyglad swojego noza!")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

}


Użytkownik michal7840 edytował ten post 07.05.2015 16:39


#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 17:32

1.dodajesz do precache sciezke do modelu / model
2.dodajesz do plugin dislay_knife te 2knife'y / menu
3.dodajesz 2case w knife_menu /menu
4.dosajesz 2case w switchknife /model
5.to na tyle srednio jak ci mam to zrobic bo tele ale jak jakis bedziesz mial problem to pomoge
  • +
  • -
  • 0

#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 18:04

Dziwne, zrobiłem tak jak pisałeś wyżej, nie było żadnych błędów przy kompilacji, a po wgraniu pluginu serwer mi się crashuje. Nie ma żadnych błędów w error logach :__:

 

Tutaj daje całe .sma które zmodyfikowałem

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() { 

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

	

	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

	

	register_clcmd("say /knife", "display_knife")

	

	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() { 

	precache_model("models/noze/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/p_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
	precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
	precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. Tribal ButterFly Knife^n")//0
	add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife^n")//1
	add(menuBody, 511, "3. Gut Knife^n")//2
	add(menuBody, 511, "4. Huntsman Knife^n")//3
	add(menuBody, 511, "5. Default Knife^n^n")//4
	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 4)

		case 1: SetKnife(id , 2)

		case 2: SetKnife(id , 3)

		case 3: SetKnife(id , 1)

		case 4: SetKnife(id , 0)

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_huntsman.mdl")
			
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_karambit.mdl")
			
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_gut.mdl")
			
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/noze/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/noze/p_knife.mdl")
		}


	} 

	

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#4 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 18:21

Serwer się crashuje ale od razu czy po iluś tam sec ?


  • +
  • -
  • 0

#5 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 18:25

Sorry, wcześniej zły .sma wstawiłem.

 

Serwer mi się crashuje od razu. Niżej masz prawidłowe .sma

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>

#pragma tabsize 0


#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"



new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() { 
	
	
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	
	
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	
	
	
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	
	
	register_clcmd("say /knife", "display_knife")
	
	
	
	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
	
}



public plugin_precache() { 
	
	precache_model("models/noze/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/p_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
	precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
	precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/noze/v_slaughter.mdl")
	precache_model("models/moze/p_flip.mdl")
	precache_model("models/moze/v_flip.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 



public display_knife(id) {
	
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz noz!\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. Tribal ButterFly Knife^n")//0
	add(menuBody, 511, "2. Karambit Knife^n")//1
	add(menuBody, 511, "3. Gut Knife^n")//2
	add(menuBody, 511, "4. Huntsman Knife^n")//3
	add(menuBody, 511, "5. Butterfly Slaughter Knife^n")//4
	add(menuBody, 511, "6. Flip Fade Knife^n")//5
	add(menuBody, 511, "7. Default Knife^n")//6
	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
	
	
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
	
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
	
}



public knifemenu(id, key) {
	
	switch(key) 
		
{
	
	case 0: SetKnife(id , 6)
		
		case 1: SetKnife(id , 6)
			
		case 2: SetKnife(id , 5)
			
		case 3: SetKnife(id , 4)
			
		case 4: SetKnife(id , 3)
			
		case 5: SetKnife(id , 2)
			
		case 6: SetKnife(id , 1)
		
		case 7: SetKnife(id , 0)
			
		default: return PLUGIN_HANDLED
		
	}
	
	SaveData(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
	
} 



public SetKnife(id , Knife) {
	
	knife_model[id] = Knife
	
	
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		
	return PLUGIN_HANDLED
	
	
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	
	
	switch(Knife)
		
{
	
	case 0: {
		format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
		format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
	}
	case 1: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_huntsman.mdl")
		
	}
	case 2: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_karambit.mdl")
		
	}
	case 3: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_gut.mdl")
		
	}
	case 4: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_knife.mdl")
		format(pModel,55,"models/noze/p_knife.mdl")
	}
	case 5: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_slaughter.mdl")
		
	}
	case 6: {
		format(vModel,55,"models/noze/v_flip.mdl")
		format(pModel,55,"models/moze/p_flip.mdl")
	}
	
	
} 



entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)



return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 



client_print(0,print_chat,"Wpisz /knife by zmienic wyglad swojego noza!")

}  



public client_authorized(id){

LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 



new authid[32]

get_user_authid(id, authid, 31)



new vaultkey[64]

new vaultdata[64]



format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

new authid[32] 

get_user_authid(id,authid,31)



new vaultkey[64], vaultdata[64]



format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)



}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#6 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 18:47

Zrób tak jeżeli nadal się będzie crashowało dasz konsole/logi

        case 0: SetKnife(id , 6)
        case 1: SetKnife(id , 5)
        case 2: SetKnife(id , 4)
        case 3: SetKnife(id , 3)
        case 4: SetKnife(id , 2)

        case 5: SetKnife(id , 1)

        case 6: SetKnife(id , 0)   

Nie:

        case 0: SetKnife(id , 6)

        case 1: SetKnife(id , 6)
        case 2: SetKnife(id , 5)
        case 3: SetKnife(id , 4)
        case 4: SetKnife(id , 3)
        case 5: SetKnife(id , 2)
        case 6: SetKnife(id , 1)
        case 7: SetKnife(id , 0)

 


  • +
  • -
  • 0

#7 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 19:16

Ok, teraz działa, ale kosy są w innej kolejności, i na dodatek mi wywaliło jedną kose. A w menu opcja 6 i 7 nie działa.

 

 



#8 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 19:20

Daj tamto menu przed przerobieniem sam ci je zrobię :) najlepiej w załączniku .sma daj


  • +
  • -
  • 0

#9 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 19:22

Proszę, w załączniku mój wcześniejszy .sma

 

 

 

Załączone pliki



#10 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 19:54

Sma ci tutaj daje

Spoiler

Kompilacja: http://amxx.pl/kompi...Menuzielony.sma

 

Nie testowałem czy działa


  • +
  • -
  • 1

#11 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 20:03

public plugin_precache() { 

	precache_model("models/noze/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/p_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
	precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
	precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
        precache_model("models/v_flip.mdl") 
	precache_model("models/p_flip.mdl")
        precache_model("models/v_slaughter.mdl") 
} 

A czy dwa ostatnie modele tj. v_flip.mdl, p_flip.mdl i v_slaughter.mdl nie powinny być w folderze models/noze?
 


Użytkownik michal7840 edytował ten post 07.05.2015 20:03


#12 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 20:14

public plugin_precache() { 

	precache_model("models/noze/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/p_knife.mdl") 
	precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
	precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
	precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
        precache_model("models/v_flip.mdl") 
	precache_model("models/p_flip.mdl")
        precache_model("models/v_slaughter.mdl") 
} 

A czy dwa ostatnie modele tj. v_flip.mdl, p_flip.mdl i v_slaughter.mdl nie powinny być w folderze models/noze?
 

 

Mogą ale nie muszą autor zrobił w folderze noze aby był 1folder ale zawsze możesz dopisać models/noze/


  • +
  • -
  • 0

#13 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 20:15

Bo ja te modele mam właśnie w folderze models/noze

 

Czyli wystarczy że dopisze tak?



#14 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 07.05.2015 20:34

Bo ja te modele mam właśnie w folderze models/noze

 

Czyli wystarczy że dopisze tak?

Tak Powinno to tak wyglądać:

public plugin_precache() {

    precache_model("models/noze/v_knife.mdl")
    precache_model("models/noze/p_knife.mdl")
    precache_model("models/noze/v_gut.mdl")
    precache_model("models/noze/v_huntsman.mdl")
    precache_model("models/noze/v_karambit.mdl")
    precache_model("models/v_knife.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
    precache_model("models/noze/v_flip.mdl")
    precache_model("models/noze/p_flip.mdl")
    precache_model("models/noze/v_slaughter.mdl")

  • +
  • -
  • 1

#15 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 07.05.2015 22:59

Wprowadziłem kilka poprawek bo bronie były nie po kolei, ale działa!

 

Dzięki wielkie za pomoc!







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych