Witajcie. Jak mogę ustawić zmiany map losową lub Głosowanie ? Bo gdy skończy się mecz np na mapie Dust2 to wznawia się na nowo na tej samej mapie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 10.01.2015 11:00
#2
Napisano 10.01.2015 12:22
odpal plugin ramdomcycle bądź mapchooser, dostępne są w standardowej paczce z SM, dopisz mapy do mapcycle.txt
Wyłącz cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO
mp_endmatch_votenextmap 0
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
#3
Napisano 10.01.2015 13:18
odpal plugin ramdomcycle bądź mapchooser, dostępne są w standardowej paczce z SM, dopisz mapy do mapcycle.txt
Wyłącz cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO
mp_endmatch_votenextmap 0
Przeprasza. A można jaśniej ?
Po co mam odpalić pliki ramdomcycle bądź mapchooser
Skąd wezmę mapcycle.txt
Gdzie wyłączę cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO
#4
Napisano 10.01.2015 16:06
Nie nie można.
Nalezy je odpalić po to aby odpowiedzieć na Twoje pytanie z pierwszego postu.
Przejrzyj zawartość FTP swojego serwera - tam znajdziesz wymienione przeze mnie pliki.
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
#5
Napisano 17.02.2015 13:55
W jakim pliku i w którym miejscu konfiguruje się żeby mapchooser czytał mapy z mapcycle.txt?
W / CS_GO / csgo / cfg / sourcemod /
w pliku mapchooser.cfg mam:
// This file was auto-generated by SourceMod (v1.6.3)
// ConVars for plugin "mapchooser.smx"
// Specifies how many more frags are allowed when map is extended.
// -
// Default: "10"
// Minimum: "5.000000"
sm_extendmap_fragstep "10"
// Specifies how many more rounds each extension makes
// -
// Default: "5"
// Minimum: "1.000000"
sm_extendmap_roundstep "5"
// Specifies how much many more minutes each extension makes
// -
// Default: "15"
// Minimum: "5.000000"
sm_extendmap_timestep "15"
// Specifies if a 'Don't Change' option should be added to early votes
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_dontchange "1"
// Specifies if MapChooser should run an end of map vote
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_endvote "1"
// Specifies how many past maps to exclude from the vote.
// -
// Default: "5"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_exclude "5"
// Number of extensions allowed each map.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_extend "0"
// Specifies how many maps to include in the vote.
// -
// Default: "5"
// Minimum: "2.000000"
// Maximum: "6.000000"
sm_mapvote_include "5"
// Specifies whether or not MapChooser should pick a map if no votes are received.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_novote "1"
// Hold run of votes if winning choice is less than a certain margin
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_runoff "0"
// If winning choice has less than this percent of votes, hold a runoff
// -
// Default: "50"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
sm_mapvote_runoffpercent "50"
// Specifies when to start the vote based on time remaining.
// -
// Default: "3.0"
// Minimum: "1.000000"
sm_mapvote_start "3.0"
// Specifies when to start the vote base on frags remaining.
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "1.000000"
sm_mapvote_startfrags "5.0"
// Specifies when to start the vote based on rounds remaining. Use 0 on TF2 to start vote during bonus round time
// -
// Default: "2.0"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_startround "2.0"
// Specifies how long the mapvote should be available for.
// -
// Default: "20"
// Minimum: "5.000000"
sm_mapvote_voteduration "20"
Użytkownik krajeś edytował ten post 17.02.2015 13:56
#6
Napisano 17.02.2015 15:04
Obczaj plik:
csgo/addons/sourcemod/configs/maplists.cfg
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
#7
Napisano 17.02.2015 15:28
Dzięki. Czy tak powinien wyglądać jeśli chce włączyć tylko mapchooser.smx?
/**
* Use this file to configure map lists.
*
* Each section is a map list that plugins can use. For example, the Admin Menu
* requests an "admin menu" map list, and you can control which maps appear via
* this file.
*
* Each section must have a property that explains where to read the maps from.
* There are two properties:
*
* target - Redirect the request to another section.
* file - Read a file of map names, in mapcycle.txt format.
*
* There is one section by default, called "mapcyclefile" - it is mapped to the
* mapcycle.txt file, or whatever the contents of your mapcyclefile cvar is.
*
* If a plugin requests a map list file which doesn't exist, or is empty, SourceMod
* tries the "default" section, and then the "mapcyclefile" section.
*/
"MapLists"
{
/**
* Default requests go right to the mapcyclefile.
*/
"default"
{
"target" "mapcycle.txt"
}
/* Admin menu, map menu */
"sm_map menu"
{
"file" "addons/sourcemod/configs/adminmenu_maplist.ini"
}
/* Admin menu, map voting menu */
"sm_votemap menu"
{
"file" "addons/sourcemod/configs/adminmenu_maplist.ini"
}
/* For the "randomcycle" plugin */
"randomcycle"
{
"target" "default"
}
/* For the "mapchooser" plugin */
"mapchooser"
{
"target" "addons/sourcemod/plugins/mapchooser.smx"
}
/* For the "nominations" plugin */
"nominations"
{
"target" "default"
}
}
Użytkownik krajeś edytował ten post 17.02.2015 15:29
#8
Napisano 17.02.2015 15:51
Nie, w tym pliku podaje się lokalizacje do plików zawierających listę map dla poszczególnych pluginów.
np. "target" "mapcycle.txt"
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
#9
Napisano 17.02.2015 16:03
Ale tak w nim podałem! Zobacz tam wyżej.
Dodatkowo wpisałem linię kierującą na plugin, który ma działać (?)
/* For the "mapchooser" plugin */
"mapchooser"
{
"target" "addons/sourcemod/plugins/mapchooser.smx"
#10
Napisano 17.02.2015 20:24
No właśnie widziałem, że źle zrobiłeś, przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz mój post.
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
#11
Napisano 18.02.2015 07:09
Zrozumiałem, dzięki.
Czy przy mapchooser powinno wyglądać to tak czy trzeba podać to w postaci jakiejść ścieżki?
/* For the "mapchooser" plugin */
"mapchooser"
{
"target" "mapcycle.txt"
#12
Napisano 18.02.2015 11:38
Jeśli podasz to tak, to mapy będzie brało z pliku mapcycle.txt
gdy będzie włączony plugin mapchooser
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go
CS:GO
[Szukam] Kill sound/PluginNapisany przez Kacperix, 24.03.2024 cs:go |
|
||||
Kupię/zlecę napisanie - COD MOD do CS:GONapisany przez Remulux, 18.02.2023 cs:go, |
|
||||
CS:GO
Ultra VIPZaawansowany system VIP na twój serwer Napisany przez Mesharsky, 15.02.2023 cs:go, vip-csgo, csgo-vip i 2 więcej |
|
||||
CS:GO
Reklama Kill4uHubercik. Napisany przez Hubercik., 05.01.2023 cs:go, reklama kill4u |
|
||||
|
CS:GO
[KOSZ] Pomoc w PluginieNapisany przez WaleWiadroo, 10.12.2022 cs:go |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych