~ WItam.
[...] blablabla. Usuwam graczowi celownik na X (np. 10) sekund. Sprawa wygląda tak, w momencie ustawienia ofiara_delcel[index] = 1 wywołuje tego X sekundowego taska, w którym wartość zeruje. Sprawa wyglądała na 'zadowalającą' mnie, jednak jeden z testerów skarżył się dziś, że nie ma zoom'a w sniperkach (tej nakładki crosshair z sprites/weapon_nazwa.txt -> sztywne kreski są wychodzące z 4 horyzontów, jednak nie ma tego dodatku na sam środek, z uwypukleniami i czerwoną kropką.
Kod jest w evencie CurWeapon:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id) ofiara_delcel[id] ? write_byte(1<<6) : write_byte(0); message_end()
Ogólnie rzecz biorąc spisywał się bardzo, jednak została 'odkryta' pewna wada, może inną wartość przypisać write_byte() ? Nie mam pojęcia, próbowałem już kilku i nic.
Dorzucę w sumie screeny..
Tak jest
Tak być powinno
Usunąłem ten kod dla pewności - tak to jego wina
Dodam jeszcze tylko wypis bytów
1 (1<<0) - crosshair, ammo, weapons list
2 (1<<1) - flashlight, +
4 (1<<2) - ALL
8 (1<<3) - radar, health, armor, +
16 (1<<4) - timer, +
32 (1<<5) - money, +
64 (1<<6) - crosshair
128 (1<<7) - +
+ oznacza, że doda nam wtedy celownik z spectator, takie 4 kropki żółto-pomarańczowe na znak krzyża (wierzchołki kwadratu, gdzie 1 bok kwadratu tworzy z płaszczyzną poziomą kąt 45* )