Dodawanie frakcji do Opisu Klas
Andrzejek
29.12.2013
Witam pisze ten poradnik, dla osób, którym się nie chce przez chwile pomyśleć.
Dobra tak więc zaczynamy, mam nadzieje że zrobiliście to ? http://amxx.pl/topic...osoby/?p=209383 jeżeli nie to zrób to a potem przystąp do poniższego poradnika.
Szukamy w kodzie tego :
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i podmieniamy na to :
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I powinno śmigać
Pozdrawiam
Andrzejek
21.01.2014
A jaki tu SS? Jest to samo co w wyborze frakcji tylko że do opisu klas
Dziobak?
21.01.2014
Hehe, wreszcie ktoś udostępnił tą modyfikacje osobom którzy nie wiedzieli jak zrobić
Oczywiście plusik dla ciebie, dobra robota.
Split
24.03.2014
No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.
Oczywiście +
Andrzejek
24.03.2014
No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.
Oczywiście +
5 minut roboty
Andrzejek
13.06.2014
Sry za odkop, będzie czytało z pliku cod_frakcje.ini ?
Przerabiasz public WybierzKlase i gotowe, wystarczy pomyśleć
FunnyeRss
14.06.2014
Sry za odkop, będzie czytało z pliku cod_frakcje.ini ?
Przerabiasz public WybierzKlase i gotowe, wystarczy pomyśleć
W jaki sposób? Podaj konkretnie, bo ja jestem zielony.
Split
29.06.2014
Ale fajne
Znalazłem literówkę, a oto ona: public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)
zamienić na public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)
Pozdrawiam
GoldenKill
29.06.2014
Nie ma tu żadnej literówki. Jak byś zauważył, to w spoilerze 2 jest
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");
a nie
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
Więc się wszystko zgadze