Witam,
mam kod paralizatora napisanego przeze mnie, który działa świetnie, lecz jest jeden problem.
Po uderzeniu paralizatorem gracza zamraża go (nie może się ruszać) lecz może atakować,
Chciałbym się dowiedzieć jaką funkcją mógłbym uniemożliwić graczowi wykonywanie akcji uderz,strzel itp.
Oto kawałek kodu:
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0); show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username); g_iCzas[this] = 10; set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10); set_user_maxspeed(this, 0.1); set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60) SetParaliz(this); return HAM_SUPERCEDE } } return HAM_IGNORED; } public Freeze(this) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0); show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]); --g_iCzas[this] if(g_iCzas[this] <= 0) { remove_task(this); set_user_maxspeed(this, 0.0); set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal); RemoveParaliz(this); } }
Pomóżcie, dajcie wskazówkę, nawet w dokumentacji nie mogłem znaleźć odpowiedniej funkcji.
Pozdrawiam Eferen.