Cześć,
korzystając z innych tematów i kodu, który znalazłem, jak sprawić, aby ten sprite był widoczny zawsze, ale tylko nad konkretną osobą (z wykorzystaniem get_user_authid, bo na SteamID)?
W którym miejscu to się zmienia? Ogólnie wydaje mi się na pierwszy rzut oka, że to powinien być inny event, ale co poza tym?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define TE_PLAYERATTACHMENT 124
new sprite;
public plugin_init() {
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
}
public plugin_precache()
sprite = precache_model("sprites/sprite.spr");
public on_ShowStatus(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){
if(get_user_flags(cel) & ADMIN_IMMUNITY){
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
write_byte(cel)
write_coord(35)
write_short(sprite)
write_short(100)
message_end()
}
}
}


Dodatki SourceMod














