switch (a)
{
case 1:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
}
case 2:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
}
case 3:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
}
default:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
}
}gdzie (a) jest to właśnie ta losowa liczba, mozemy np uzyc kodu:switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
case 1:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
}
case 2:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
}
case 3:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
}
}wtedy losowo uzyje jednego z 3 kodowswitch (a)
{
case 1, 2, 3:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1, 2 badz 3
}
case 4, 5, 6:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 4, 5 badz 6
}
case 7, 8, 9:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 7, 8 badz 9
}
default:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
}
}tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu w kilku przypadkach narazswitch (a)
{
case 0 .. 50:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 0 <= a <= 50
}
case 51 .. 100:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 51 <= a <= 100
}
case 101 .. 200:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 101 <= a <= 200
}
default:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
}
}tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu na zakres wynikow, np od 0 do 50a teraz przyklad nie na liczbach lecz na broniach
new weapon = get_user_weapon(id,_,_)
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to scout
}
case CSW_M4A1:
{
//kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to m4a1
}
}zrodlo http://wiki.amxmodx.org/


Dodatki SourceMod












